Beantwoord

plafond is bereikt. hoe kan dit?

  • 23 July 2019
  • 2 reacties
  • 1417 Bekeken

Mmijn vader heeft bericht gehad dat die tegen zijn plafond aan zit. Maar dat kan niet. Hij gebruikt echt minimaal internet. En zit eigenlijk altijd op wifi. Hij heeft normaal 5000 mb. En het enige wat die gebruikt is Whatsapp en facebook. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Snowboard 23 July 2019, 22:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Beste @Fzwarts.

Het plafond is niet een limiet voor data maar een bescherming tegen hoge kosten.. Er kunnen andere oorzaken zijn dan MB-verbruik..
Controle van zijn Mijn Simpel raad ik je aan en ook zijn telefoon.

Een provider mag vanwege privacy controleren op hoeveel min./sms en data en wanneer.

Mijn advies is morgen contact met de klantenservice opnemen.

Succes!
Reputatie 3
Badge +7
Hi! @Snowboard geeft hier al uitgebreid antwoord.

Als toevoeging wil ik nog zeggen, het plafond is een limiet op alle abonnements- en gebruikskosten.

Is jouw plafond ingesteld op €10 en zijn jouw maandelijkse abonnementskosten ook €10? Dan heb je bij het begin van de nieuwe bundelperiode het plafond al direct 'bereikt'. Zo kan je niet verder buiten de bundel gebruik maken van jouw abonnement, maar tegoed binnen de bundel blijft gewoon beschikbaar.

Op Mijn Simpel kan je zien wat het ingestelde plafondbedrag is, wat de maandelijkse abonnementskosten zijn en welke eventuele gebruikskosten er zijn.

Groet, Sanne

Reageer