Beantwoord

problemen met internet in het buitenland

  • 6 June 2019
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

Ik ben 2 weken in Noorwegen en internet ging prima. Ik zat nu bijna aan mijn datalimiet dus extra via jullie site gekocht. Sindsdien heb ik helemaal geen internet meer. Alles staat juist ingesteld.
icon

Beste antwoord door Tess 7 June 2019, 17:10

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hi!



Welkom op onze community :)



Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je mobiele internet in het buitenland, je geeft aan dat je internet het wel gedaan heeft.



Hieruit kan ik opmerken dat je instellingen waarschijnlijk juist staan op je toestel. Om dit nog een keer extra te controleren wil ik je vragen om na te gaan of je verbonden bent met het juiste netwerk in Noorwegen. Dit kan je doen via deze link

Ook wil ik je vragen om je instellingen op je persoonlijke pagina te controleren, dit kan je gemakkelijk doen onder het kopje sim&instellingen.

De opties die op AAN dienen te staan zijn:

Gebruik in het buitenland
Internet


Wanneer je deze opties gecontroleerd hebt maar geen netwerkverbinding krijgt wil ik je vragen om contact op te nemen via onze klantenservice , mijn collega's helpen je dan graag verder.

Groetjes Tess
Reputatie 3
Badge +8

Hi beantwoorders!

 

Even een update vanuit Simpel. Tijdens de vakantieperiode hebben wij gemerkt dat er veel onduidelijk is over het gebruiken van het abonnement in het buitenland. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en voorkomende problemen opgesomd op deze pagina

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer