Skip to main content
Beantwoord

Slechte internet Spanje

• January 6, 2026
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hilda van Hoek

Ik heb mijn abonnement verlengd en dat van mijn man naar 40 GB omdat wij een half jaar in Spanje verblijven. Dit om soms TV te kunnen kijken. De internet is superslecht in Spanje en de TV blijft steeds hangen (rondjes draaien). Dus de reden dat we ons abonnement gewijzigd hebben daar hebben we niets aan. Onze telefoonnummers zijn 06-21298310 en 06-40297933.

We zijn al jaren klant bij jullie naar volle tevredenheid maar nu helemaal niet. Erg teleurstellend.

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Hilda van Hoek,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat het teleurstellend is dat jullie ondanks de verhoging naar 40 GB in Spanje geen goede internetverbinding hebben. Zeker als jullie dit speciaal hebben aangepast om af en toe TV te kunnen kijken en dan is het frustrerend als het alsnog blijft hangen.

Helaas hebben wij geen invloed op de kwaliteit van de lokale netwerken in Spanje. Als het netwerk ter plaatse slecht of overbelast is, kan dit ervoor zorgen dat streamen niet goed werkt, ook al heb je voldoende MB’s in je bundel.

Wil je het volgende proberen?

Handmatig een ander Spaans netwerk selecteren

Je toestel even opnieuw opstarten na het wisselen van netwerk

Soms werkt één netwerk in een regio beter dan een ander.

Mocht het probleem blijven bestaan, laat het ons dan gerust weten. We kijken graag met jullie mee naar wat er nog mogelijk is.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip! Ik wens je een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel

2 reacties

• Superster
  • January 7, 2026

Hi ​@Hilda van Hoek 

Je bent afhankelijk van het netwerk waar je in het buitenland gebruik van maakt, Simpel is niet direct verantwoordelijk. Probeer handmatig een ander netwerk. 

En lees even de pagina met voorwaarden. Fair Use Policy, punt 6 Aanvullende voorwaarden redelijk gebruik.

Exra kosten mogelijk, extra tarief. Een medewerker zal denk ik de 06 nummers verwijderen, privacy. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Beste ​@Hilda van Hoek,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp heel goed dat het teleurstellend is dat jullie ondanks de verhoging naar 40 GB in Spanje geen goede internetverbinding hebben. Zeker als jullie dit speciaal hebben aangepast om af en toe TV te kunnen kijken en dan is het frustrerend als het alsnog blijft hangen.

Helaas hebben wij geen invloed op de kwaliteit van de lokale netwerken in Spanje. Als het netwerk ter plaatse slecht of overbelast is, kan dit ervoor zorgen dat streamen niet goed werkt, ook al heb je voldoende MB’s in je bundel.

Wil je het volgende proberen?

Handmatig een ander Spaans netwerk selecteren

Je toestel even opnieuw opstarten na het wisselen van netwerk

Soms werkt één netwerk in een regio beter dan een ander.

Mocht het probleem blijven bestaan, laat het ons dan gerust weten. We kijken graag met jullie mee naar wat er nog mogelijk is.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip! Ik wens je een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel