Beantwoord

Tussentijds overstappen met nummerbehoud

  • 27 June 2020
  • 2 reacties
  • 596 Bekeken

Ik vind de internetsnelheid veel te laag voor videobellen, het beeld hapert en bevriest voortdurend. Wil daarom overstappen naar een provider met hogere internetsnelheid. Mijn abonnement loopt nog 1,5 jaar en in weet dat dat niet tussentijds kan worden opgezegd. Kan ik toch met nummerbehoud overstappen, terwijl de maandelijkse incasso van simpel gewoon door blijft gaan tot de twee jaar voorbij is?

icon

Beste antwoord door Houscouss 29 June 2020, 15:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Dyep,

Welkom op onze Community!

Balen dat de internetsnelheid traag is. Wanneer het gaat om internetsnelheid spelen er overigens wel meerdere factoren die invloed hebben en kunnen worden nagelopen, check ook deze topic voor meer informatie.

Het abonnement hangt aan je 06-nummer. Het voortijdig opzeggen kan niet en dit geldt voor zowel het opzeggen met, óf zonder overstap met nummerbehoud.

Groetjes,

Houssam 

Oké dan zit er niets anders op dan uitzoeken waarom internet traag is. Ik heb met diverse apps gecheckt. Ik heb een Mi A3 telefoon.downloadsnelheid via wifi komt op 12 Mbps, via 4G 1,4 Mbps (buiten 2,0 Mbps, de mast staat niet ver). De wifi verbinding via m'n iPad is 43,5 Mbps. Ra ra, wat kan het zijn?

Reageer