Beantwoord

unlimited data

  • 17 May 2020
  • 5 reacties
  • 6332 Bekeken

Badge

Zijn er bij simpel ook bundels met unlimited data en unlimited bellen? En dan 500 sms?

icon

Beste antwoord door Houscouss 18 May 2020, 13:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Stibbie23,

Onbeperkt bellen wel, onbeperkt internet hebben hebben we niet. De hoogste internetbundel is 6 GB bij het wijzigen van je bundel en indien je kan verlengen kan je op het moment kiezen uit de grootste internetbundel van 7 GB.

Groetjes,

Houssam

komt simpel alsnog met een unlimited abonnement of helemaal niet 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Jan Riemeijer,

Tot op heden bieden wij géén onbeperkt internet aan. Wellicht dat we dit in de toekomst zullen aanbieden, echter is dat voor nu niet van toepassing. 

Houd onze website in de gaten!

Groetjes,

Mila

 

Is het al.mogelijk bij jullie om onbeperkt internet aan te schaffen ,

Zo nee ik heb 2 jarig abonnement bij jullie,vanaf 28 maart dit jaar aangeschaft,wat gaat er gebeuren dat ik dan toch naar een ander provider ga

Met vriendelijke groet Miranda 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Miranda Harmsen Scheffer

Helaas hebben wij geen onbeperkt internet in ons aanbod en staat het momenteel ook niet op de planning om naar ons toe te komen. Indien wij onbeperkt internet zouden introduceren zal dat ook jammer genoeg betekenen dat wij de kosten hiervan moeten verwerken in onze abonnementsprijzen. Gezien wij een budget provider zijn hebben wij er bewust voor gekozen om het simpel te houden. Je kan jouw bundel eventueel ophogen met de beschikbare bundels die in jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina staan onder het kopje 'Abonnement'.  Mocht dit toch nog veranderen in de toekomst dan zijn onze klanten natuurlijk de eerste die het weten! 

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer