Beantwoord

verleng deal, weinig voordeel

  • 29 March 2021
  • 1 reactie
  • 309 Bekeken

Ik zie een banner van dubbele dagen en mijn contract einde komt er aan. Maar ik heb vanaf het begin al 1000 sms en onbeperkt bellen en 5gb. .. maar als ik verleng word het zogenaamd verdubbelen.. niet dus 8gb. En worden me smsjes gehalveerd naar 500. Voor sms dus halve dagen? Kan ik beter wachten tot er een beter aanbod komt en wat ik nu heb  houden ? Komen er nog betere deals?

icon

Beste antwoord door Mila 30 March 2021, 13:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Leroy lionel,

Welkom op onze community!

Leuk dat je overweegt om te verlengen en gebruik te maken van de Dubbel Data Dagen actie. 

De actie geldt op de reguliere tarieven van internet die er op dit moment gelden, dat is in jouw geval 4G+4G. Toen jij je abonnement afsloot, maakte je gebruik van een actietarief waardoor je 1GB extra internet ontving. 

Als je meer dan 500 sms’jes per bundelperiode nodig hebt, raad ik je aan om niet te verlengen en je huidige bundel te behouden (deze blijft geldig na het einde van de looptijd van je contract, mits je geen bundelwijziging doorvoert of verlengt). 

Wij hebben namelijk geen informatie over toekomstige deals, je kan daarom de Mijn Simpel pagina in de gaten blijven houden!

Groet,

Mila

Reageer