Hoi,
Vanochtend kreeg ik om 8:44 bericht dat mijn data snel opliep. Bij controle zag ik dat ik inderdaad per ongeluk mijn simpel sim voor mobiele data had geselecteerd ipv mijn zakelijke sim (met onbeperkt data). Ik heb toen meteen de correcte zakelijke simkaart geselecteerd. De kostenspecificatie was toen €3,50 voor vandaag, buiten mijn bundel om. Ik heb toen voor de zekerheid meteen voor €0,50 het plafond ingesteld tot €10.
Zojuist zie ik dat de kosten voor vandaag ineens tot €26 zijn opgelopen en dat ik tot 12u vanmiddag data zou hebben verbruikt. Dit kan niet, want ik heb meteen om 8.44 de correcte simkaart aangevinkt voor mobiele data en ik sta schakelen tussen mobiele data niet toe, plus vanaf wanneer gaat dat plafond à €10 in?
Kan iemand mij uitleggen waarom de data doortikt tot 12u terwijl ik de andere simkaart voor mobiele data al heb geselecteerd? En 2) vanaf wanneer dat plafond na activatie ingaat?
Aangezien ik mijn andere simkaart voor data gebruik zou ik voor simpel datagebruik het liefst blokkeren. Kan dat?
Hartelijke groet,
Rebecca