Beantwoord

Wanneer 5g bij simpel cq t-mobile?


wanneer wordt  5G hier verwacht?

icon

Beste antwoord door Phil 11 May 2020, 12:29

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Jvink,
 

Wij hebben op dit moment geen concrete plannen om 5G uit te rollen. Wanneer het zo ver is zullen we dat uiteraard via verschillende kanalen naar buiten brengen.

Groetjes,

Phil

Is er al wat meer bekent wanneer 5g beschikbaar word?

Dit ivm  wel of niet verlengen.

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Erikvdb,

Welkom op onze Community!

Op het moment is er nog geen nieuws met betrekking tot 5G. Zodra hier meer over bekend is, informeren wij hier iedereen uiteraard over via elke platform!

Groetjes,

Houssam

Is 5G al beschikbaar? Anders moet ik gaan switchen naar een andere provider

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Eddie1989 ,

Op dit moment nog niet, we hebben ook nog geen nieuws over of en wanneer 5G voor ons beschikbaar komt.

Hallo,

Het is inmiddels oktober 2022, hebben jullie nu nog steeds geen idee wanneer jullie 5G gaan invoeren?

Reputatie 2
Badge +7

Hey @ErikS ,

Leuk dat je onze Community in de gaten houdt!

Op dit moment moet ik je teleurstellen, we hebben hier nog geen informatie of vooruitzichten over voor de komende periode. Wanneer dit wel het geval wordt, zullen wij dit aan al onze klanten laten weten en op onze website adverteren.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Hallo.

Vandaag heeft YouFone aangekondigd 5G te ondersteunen. Het is inmiddels al februari 2023.

 

Wanneer is Simpel aan de beurt?

Reputatie 2
Badge +7

Hi @secretqwerty10,

Welkom op onze community. 

Wij hebben helaas geen zicht per wanneer naar dit naar Simpel komt. Je wordt uiteraard op de hoogte gehouden wanneer het zo ver is. 

Groet, Noor

Simpel

Hoi @secretqwerty10

Dank je wel voor je tip van Youfone! Ben net overgestapt...

Reputatie 2
Badge +7

Hey @ErikS ,

Super jammer zeg!

Wel heel begrijpelijk, wie weet dat we je ooit nog terugzien wanneer wij het wel gaan aanbieden 😁

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Er moet inmiddels toch wel iets duidelijk zijn bij Simpel? Wanneer gaan jullie wat informatie m.b.t. het aanbieden van 5G bekendmaken?

Reputatie 6

Ik heb het eens na zitten lezen. Zoals ik het lees biedt Simpel niet eens 4G+ aan. Simpel is een budget provider dus waarom dan wel 5G? Snelheid tot max 450 mbps?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk

Welke snelheid heeft het T-Mobile netwerk?

Je kan ons netwerk vergelijken met een snelweg. We hebben zoveel nieuwe masten geplaatst, dat we niet alleen een nieuwe snelweg, maar ook meer banen hebben aangelegd. We zijn dus bij wijze van spreken van een 2-baans weg naar 6-baans gegaan! Hierdoor kan al het verkeer zonder vertraging verder, en hebben onze klanten optimale dekking zowel binnen- en buitenhuis.

De data kan zich veel sneller door het netwerk bewegen, tot wel 450 Mbps. Dit omdat er geen scheiding is tussen de verschillende banen.

Zouden ze het wel doen komt het logischerwijs ook op de site te staan. 

Kan ik 5g krijgen en wat kost dat

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Jelle

Welkom op onze community! 

Tot heden bieden wij geen 5G aan. Je kan dus ook niet tegen een betaling gebruik maken van 5G. 
Zoals je deze topic kan lezen is het nog niet bekend en of dit op korte termijn zal komen.
Mocht het zover komen dat wij dit wel gaan aanbieden, dan zullen wij dit uiteraard kenbaar maken op al onze kanalen. 

Groet, Noor
Simpel

Hallo.

Vandaag heeft YouFone aangekondigd 5G te ondersteunen. Het is inmiddels al februari 2023.

 

Wanneer is Simpel aan de beurt?

Yes, mijn Abbo loopt 6 April af. Dit is voor mij ook de deadline voor simpel om met een 5G plan te komen. Anders is het tijd om te switchen. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Ruben88 

Dat kan ik goed begrijpen!

Ik hoop dat het zal gebeuren, daar zullen veel klanten blij van worden. Tot dan is het even afwachten :)

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer