Sinds 3 dagen heb ik in mijn woonplaats als ik buiten loop dat de dataverbinding wegvalt.
Ik zet de telefoon dan op vliegtuigstand en dan weer uit en dan werkt het weer even.
Als ik overdag op mijn werk in een andere plaats ben heb ik nergens geen last van.
Is erg vervelend en onhandig
Opnieuw opstarten geeft hetzelfde effect maar duurt langer
Bladzijde 1 / 1
Ik heb deze link gevonden, misschien heb je er wat aan:
https://www.simpel.nl/probleem-oplossen-mobiel-internet-werkt-niet
https://www.simpel.nl/probleem-oplossen-mobiel-internet-werkt-niet
Hallo en voel je welkom op de Community!
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend en onhandig is. Heb je de link die Johnny aangeeft al gevolgd? Hier staan enkele stappen die je kunt volgen om zelf het probleem op te lossen. Mocht het issue dan nog niet verholpen zijn dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken.
Groetjes Joachiem
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend en onhandig is. Heb je de link die Johnny aangeeft al gevolgd? Hier staan enkele stappen die je kunt volgen om zelf het probleem op te lossen. Mocht het issue dan nog niet verholpen zijn dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken.
Groetjes Joachiem
Heb de stappen doorlopen en instellingen handmatig gewijzigd.
Echter zonder resultaat.
Ook mijn kinderen die ook een abonnement bij simpel hebben hebben hetzelfde probleem.
Echt vervelend.
Heb ondertussen wel contact gehad met de helpdesk en de technische dienst gaat een onderzoek instellen.
Hoop dat het snel opgelost wordt
Echter zonder resultaat.
Ook mijn kinderen die ook een abonnement bij simpel hebben hebben hetzelfde probleem.
Echt vervelend.
Heb ondertussen wel contact gehad met de helpdesk en de technische dienst gaat een onderzoek instellen.
Hoop dat het snel opgelost wordt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.