Skip to main content
Beantwoord

wegvallen dataverbinding buiten


Sinds 3 dagen heb ik in mijn woonplaats als ik buiten loop dat de dataverbinding wegvalt.
Ik zet de telefoon dan op vliegtuigstand en dan weer uit en dan werkt het weer even.
Als ik overdag op mijn werk in een andere plaats ben heb ik nergens geen last van.

Is erg vervelend en onhandig
Opnieuw opstarten geeft hetzelfde effect maar duurt langer

Beste antwoord door Joachiem

Hallo en voel je welkom op de Community!

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend en onhandig is. Heb je de link die Johnny aangeeft al gevolgd? Hier staan enkele stappen die je kunt volgen om zelf het probleem op te lossen. Mocht het issue dan nog niet verholpen zijn dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken.

Groetjes Joachiem
Bekijk origineel

3 reacties

Johnny
Forum|alt.badge.img+8
  • Ster
  • 83 reacties
  • 28 juni 2019
Ik heb deze link gevonden, misschien heb je er wat aan:

https://www.simpel.nl/probleem-oplossen-mobiel-internet-werkt-niet

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2019
Hallo en voel je welkom op de Community!

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend en onhandig is. Heb je de link die Johnny aangeeft al gevolgd? Hier staan enkele stappen die je kunt volgen om zelf het probleem op te lossen. Mocht het issue dan nog niet verholpen zijn dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken.

Groetjes Joachiem

  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 1 juli 2019
Heb de stappen doorlopen en instellingen handmatig gewijzigd.
Echter zonder resultaat.
Ook mijn kinderen die ook een abonnement bij simpel hebben hebben hetzelfde probleem.
Echt vervelend.
Heb ondertussen wel contact gehad met de helpdesk en de technische dienst gaat een onderzoek instellen.
Hoop dat het snel opgelost wordt

Reageer