Welke navigatie-app gebruik je het liefste?

  • 26 July 2019
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

Reputatie 6
Mensen zijn onderweg in Nederland en of het buitenland.
Welke navigatie-app gebruik je graag?

Welke navigatie-app heeft je voorkeur?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Leuk topic!



Start ik maar gelijk, ik gebruik het liefst Google Maps voor de navigatie. Werkt goed, de verwachte aankomsttijd is bij mij altijd accuraat en als ik verkeerd rijd ( wat nog wel eens gebeurd 😉) dan wordt de route direct aangepast.



Daarnaast gebruik ik vanAnaarBeter om vooraf werkzaamheden op mijn vaste routes te checken en natuurlijk de ANWB verkeersinformatie voor files en flitsers.
Reputatie 6
Een navigatie topic starten en dan zelf niet vermelden wat je voorkeur heeft is ook niet optima forma.

Dusssss. 😳



Mijn voorkeur gaat uit naar waze, bij aangave minder netwerk en/of minder GPS dan Google Maps. Google Maps heb ik wel ingesteld op geen straatnamen uitspreken maar afstand tot kruising, splitsing of... . Vooral bij lange straatnamen is dat niet efficiënt voor mij, ik hou van korte, duidelijke instructies, linksaf/rechtsaf.

Offline maps worden opgeslagen op sd.



Voorkeur voor buitenland gaat uit naar Here WeGo. Kaarten van landen worden dan eerst opgeslagen op sd., alles via WiFi. Dit bespaart MB gebruik wat in het buitenland gunstig is.
Reputatie 1
Badge +8
Ik ga binnenkort naar het buitenland op vakantie, daar lijkt me Here WeGo wel handig voor bedankt voor de tip. Ik gebruik tegenwoordig zelf Google maps omdat deze het meest praktisch is voor binnenland.
Reputatie 6
Nog even een kleine toevoeging: op Here WeGo.

In de instellingen kun je instellen opslaglocatie en spraakopties..

Reageer