Beantwoord
android versie 8.1.0
Ik heb een vrij nieuwe Galaxy J5 met 8.1.0 android versie.
In Frankrijk/Belgie kreeg ik wel in beeld welke 'zenders' er beschikbaar waren, maar ik kreeg geen
contact, niet met bellen en niet met internet. Bij het volgen van het stappenplan va Simpel voor het buitenland, bleek dit beschikbaar voor versie 8.0.0 en het bleek niet te werken bij mijn toestel.
Ik ben nu weer terug in Nederland.
Hoe kan ik mijn toestel wel geschikt krijgen voor buiten Nederland?
In Frankrijk/Belgie kreeg ik wel in beeld welke 'zenders' er beschikbaar waren, maar ik kreeg geen
contact, niet met bellen en niet met internet. Bij het volgen van het stappenplan va Simpel voor het buitenland, bleek dit beschikbaar voor versie 8.0.0 en het bleek niet te werken bij mijn toestel.
Ik ben nu weer terug in Nederland.
Hoe kan ik mijn toestel wel geschikt krijgen voor buiten Nederland?
Beste antwoord door Youp
Hallo,
Wat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!
Uiteraard is het de bedoeling dat je in Frankrijk en België gebruikt kunt maken van je abonnement. Het is belangrijk om te controleren of je ´Roaming´ en ´Internationaal bellen´ aan hebt staan. Je kunt dit controleren op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Sim & Instellingen´. Mocht je dit al aan hebben staan, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen dan samen met jou naar een oplossing zoeken.
Groet,
Youp
Bekijk origineelWat leuk om te zien dat je actief bent op onze community!
Uiteraard is het de bedoeling dat je in Frankrijk en België gebruikt kunt maken van je abonnement. Het is belangrijk om te controleren of je ´Roaming´ en ´Internationaal bellen´ aan hebt staan. Je kunt dit controleren op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Sim & Instellingen´. Mocht je dit al aan hebben staan, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen dan samen met jou naar een oplossing zoeken.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.