Beantwoord

iPhone ontgrendelen is dat mogelijk?

  • 26 January 2020
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Ik wil graag tijdelijk een andere simkaart (ALDImobile) gebruiken, omdat ik voor een halfjaar in het buitenland woon. Nu krijg ik de melding dat mijn simkaart niet geldig is. De melding is: "de simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardware probleem met de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunende aanbieder in deze iPhone of vraag je aanbieder om de iPhone te ontgrendelen."

Kunnen jullie mijn iPhone ontgrendelen? Ik wil namelijk graag gebruikmaken van ALDImobile, zolang ik in Australië ben. Daarna zal ik teruggaan naar Simpel. 
 

Groet Hilleen

icon

Beste antwoord door Joachiem 27 January 2020, 15:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Beste @Hilleen Hilleen, fijn dat je hier aanwezig bent. We hebben een erg goede training achter de rug. Omdat wij een sim-only provider zijn worden wij niet getraind op hulp met toestellen op zich. Wel hebben we een toestelhulp, te vinden op www.simpel.nl/toestelhulp. Wellicht kun je je richten op de telefoonprovider zelf?

 

Groetjes Joachiem

Reputatie 4
Badge +4

Dat is vreemd, want Simpel levert geen telefoons, dus ook geen telefoons met simlock.

@Hilleen bij welke provider heb je deze telefoon oorspronkelijk gekregen?

@robertvanweersch Ik heb mijn telefoon gekocht zonder simkaart bij belsimpel en vervolgens er een simkaart van simpel in gedaan.

Reputatie 4
Badge +4

Dan moet je bij belsimpel zijn om te vragen voor een unlock code.

Reageer