Beantwoord

kan ik met die voucher ook terecht in één van de fysieke leapp stores

  • 18 February 2019
  • 2 reacties
  • 546 Bekeken

Badge
Ik kreeg daarnet bij de verlenging van mijn abonnement een voucher voor korting op een refurbished iPhone bij leapp.nl.
Mijn vraag is nu: kan ik met die voucher ook terecht in één van de fysieke leapp stores?
icon

Beste antwoord door Robert 20 February 2019, 16:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Hi,

Het is wel mogelijk om in de winkel je bestelling te plaatsen maar ook daar zal dit via de site gebeuren.
Je vouchercode moet ingevoerd worden op de Simpel actie website van Leapp waarna je kan kiezen uit de aangeboden iPhones.
Dat wil zeggen dat je in de winkel bij hun op de computer je bestelling kan plaatsen. Ze zullen je dan wel helpen bij je bestelling maar je zal niet meteen het toestel mee krijgen.
Thuis bestellen of in de winkel bestellen maakt in dat opzicht dus geen verschil.
Aangezien het geen invloed heeft op de levertijd lijkt thuis bestellen me in dit geval daarom een fijnere optie, dan hoef je niet de deur uit voor je bestelling. ;)

Groeten, Robert
Badge
Dank voor het uitgebreide antwoord, Robert.
Ik heb intussen gezien, dat die korting wel heel erg minimaal lijkt te zijn. Voorbeeld: op een iPhone 6S met 64GB bedraagt de korting €10 (€299 i.p.v. €309), wat neerkomt op 3,3%.
Daar komt nog bij, dat de garantie voor het toestel via de Simpel aanbieding slechts 1 jaar bedraagt, en op een zelfde toestel zonder korting is zit 2 jaar garantie. Zo'n extra jaar garantie is veel meer waard dan 10 euro. Dus zonder voucher ben je blijkbaar beter af dan met.

Reageer