Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik kan niet bellen met mijn Samsung S8+ met de simkaart van Simpel. Met iedere andere simkaart werkt het wel. Het probleem moet volgens mij dus wel bij Simpel liggen. Anders zouden de andere simkaarten ook niet werken.
Nee hier hetzelfde nog steeds geen oplossing hoop dat het snel op gelost word zit nog 2jaar aan simpel contract vast hoop snel opeen oplossing
Hi
Wat vervelend dat jullie nog problemen ervaren!
Op dit moment is er een algemeen probleem met de Samsung S8(plus), dat T-Mobile onderzoekt. Op dit moment is er nog geen oplossing, maar de simkaart zou wel moeten werken in een ander toestel. Daarom raden wij je aan voor nu de simkaart in een ander toestel te gebruiken! Wanneer er een update beschikbaar is, wordt je hier uiteraard over geïnformeerd.
Groetjes, Charlie
Simpel
Ja het probleem is dat ik geen ander toestel heb dus is dat niet de oplossing jammer genoeg
Goedemiddag
Begrijpelijk dat dit vervelend is. Echter hebben wij op dit moment géén andere oplossing. Omdat de simkaart wél in een ander toestel werkt, ligt het probleem niet bij de simkaart. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen samen met Samsung.
Hopelijk kan iemand je in de tussentijd een toestel lenen.
Groet,
Mila
Maar waarom doen alle providers de simkaart wel in mij tel ligt het toch aan simpel en niet aan me telefoon neem ik aan en ik heb niemand waar ik een tel van kan lenen jammer dat jullie geen oplossing kan bieden
Hi
Graag verwijs ik je naar mijn eerdere bericht, waarin ik aangeef dat er algemeen probleem met de Samsung S8(plus) speelt. T-Mobile voert op dit moment een onderzoek uit, dat wij moeten afwachten. Op dit moment is er geen andere oplossing.
Excuses voor het ongemak!
Groetjes, Charlie
Simpel
Idem hier, s8 werkt niet meer met mijn simpelkaartje. Ik heb geen geld voor een andere telefoon. Ik wacht maar af
Hier ook het zelfde en nog steeds geen oplossing duurt wel erg lang
Weet iemand hoelang die oplossing nog gaat duren heb je een telefoon en een abbonement en je kan niet bellen of gebeld worden ben niet de enige zo te lezen
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn samsung S 8. Ik heb geen andere telefoon om deze tijdelijk te gebruiken. Dus ik hoop dat u( simpel) mij de oplossing kan bieden. Ik heb al gebeld met de klantenservice, maar die wisten waarschijnlijk niet van dit probleem. Ik moest een andere telefoon proberen. En anders zou het aan mijn telefoon liggen.
Is er al wat bekend?
Hi
Lijkt mij dat het probleem niet opgelost gaat worden. De telefoons van die S - serie zijn van 2017 release datum. Die krijgen gèèn ondersteuning meer van Samsung.
Mijn advies zou zijn als het abonnement nog lang loopt en Simpel daarin niet wil meedenken om je abonnement vrij te geven voor een andere provider omdat je voor een goede telefoon hebt gekozen en het niet duidelijk wordt gecommuniceerd op de site van Simpel.
Dan eenvoudig het Simpel abonnement zo laag mogelijk te zetten qua maandelijkse kosten.
En dan een andere provider kiezen, proberen prepaid/abonnement met maand looptijd. Je krijgt dan wel een ander nummer maar je huidige nummer kun je dan nog gewoon gebruiken om bijvoorbeeld via WhatsApp te kunnen bellen en berichten sturen.
Is er al een oplossing voor dit probleem duurt nu toch wel erg lang
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.