Beantwoord

Samsung S8+ werkt niet goed met Simkaart Simpel

  • 25 January 2022
  • 13 reacties
  • 530 Bekeken

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?  Ik kan niet bellen met mijn Samsung S8+ met de simkaart van Simpel.  Met iedere andere simkaart werkt het wel. Het probleem moet volgens mij dus wel bij Simpel liggen. Anders zouden de andere simkaarten ook niet werken.

icon

Beste antwoord door Charlie 28 January 2022, 12:04

Bekijk origineel

13 reacties

Nee hier hetzelfde nog steeds geen oplossing hoop dat het snel op gelost word zit nog 2jaar aan simpel contract vast hoop snel opeen oplossing

Reputatie 3
Badge +8

Hi @drelica22 & @Chiely Dierckxsens Vink,

 

Wat vervelend dat jullie nog problemen ervaren!

 

Op dit moment is er een algemeen probleem met de Samsung S8(plus), dat T-Mobile onderzoekt. Op dit moment is er nog geen oplossing, maar de simkaart zou wel moeten werken in een ander toestel. Daarom raden wij je aan voor nu de simkaart in een ander toestel te gebruiken! Wanneer er een update beschikbaar is, wordt je hier uiteraard over geïnformeerd.

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Ja het probleem is dat ik geen ander toestel heb dus is dat niet de oplossing jammer genoeg 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Chiely Dierckxsens Vink,

Begrijpelijk dat dit vervelend is. Echter hebben wij op dit moment géén andere oplossing. Omdat de simkaart wél in een ander toestel werkt, ligt het probleem niet bij de simkaart. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen samen met Samsung. 

Hopelijk kan iemand je in de tussentijd een toestel lenen.

Groet,

Mila

Maar waarom doen alle providers de simkaart wel in mij tel ligt het toch aan simpel en niet aan me telefoon neem ik aan en ik heb niemand waar ik een tel van kan lenen jammer dat jullie geen oplossing kan bieden 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Chiely Dierckxsens Vink,

 

Graag verwijs ik je naar mijn eerdere bericht, waarin ik aangeef dat er algemeen probleem met de Samsung S8(plus) speelt. T-Mobile voert op dit moment een onderzoek uit, dat wij moeten afwachten. Op dit moment is er geen andere oplossing.

 

Excuses voor het ongemak!

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Idem hier, s8 werkt niet meer met mijn simpelkaartje. Ik heb geen geld voor een andere telefoon. Ik wacht maar af 😞

Hier ook het zelfde en nog steeds geen oplossing duurt wel erg lang 

Weet iemand hoelang die oplossing nog gaat duren heb je een telefoon en een abbonement en je kan niet bellen of gebeld worden ben niet de enige zo te lezen 

Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn samsung S 8. Ik heb geen andere telefoon om deze tijdelijk te gebruiken. Dus ik hoop dat u( simpel) mij de oplossing kan bieden. Ik heb al gebeld met de klantenservice, maar die wisten waarschijnlijk niet van dit probleem. Ik moest een andere telefoon proberen. En anders zou het aan mijn telefoon liggen.

Is er al wat bekend?

Reputatie 6

Hi @Chiely Dierckxsens Vink 

@adbakermat

@Lindahop

Lijkt mij dat het probleem niet opgelost gaat worden. De telefoons van die S - serie zijn van 2017 release datum. Die krijgen gèèn ondersteuning meer van Samsung.

Mijn advies zou zijn als het abonnement nog lang loopt en Simpel daarin niet wil meedenken om je abonnement vrij te geven voor een andere provider omdat je voor een goede telefoon hebt gekozen en het niet duidelijk wordt gecommuniceerd op de site van Simpel.

Dan eenvoudig het Simpel abonnement zo laag mogelijk te zetten qua maandelijkse kosten.

En dan een andere provider kiezen, proberen prepaid/abonnement met maand looptijd. Je krijgt dan wel een ander nummer maar je huidige nummer kun je dan nog gewoon gebruiken om bijvoorbeeld via WhatsApp te kunnen bellen en berichten sturen. 

Is er al een oplossing voor dit probleem duurt nu toch wel erg lang 

Reageer