Beantwoord

Simkaart vergrendeld

  • 25 December 2020
  • 1 reactie
  • 2556 Bekeken

Hallo,

sinds gisteravond is mijn telefoon om de een of andere reden vergrendeld, ik krijg steeds ‘n bericht waar staat….Noodoproep….dan moet ik een wachtwoord invoeren en dat helpt ook niet??

ik kan nu niets meer omdat mijn telefoon ontgrendeld is🥱

wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Phil 29 December 2020, 09:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen Koos,

Balen dat je telefoon vergrendeld is en je er niet meer in komt.

Kan je misschien iets meer informatie geven over welke code er gevraagd wordt? Als je een screenshot van de melding kan toevoegen dan zou dat ook zeer welkom zijn. Het is namelijk wel belangrijk om te weten om welke code/welk wachtwoord het precies gaat.
De pincode van de simkaart of de toegangscode van je toestel zijn namelijk alleen bekend bij jou. Gaat het echter om de PUK-code die je moet invoeren, dan kan je die code ook terugvinden in het Mijn Simpel account van je abonnement. De PUK-code vindt je terug in het tabblad ‘sim & instellingen’.

Soms is het ook de moeite waard om je simkaart in een ander toestel te stoppen en je simkaart via dat toestel te ontgrendelen wanneer het op je eigen toestel niet (meer) lukt. Dan kan je de simkaart na het ontgrendelen weer terugplaatsen in je eigen toestel. Uiteraard kan je ook contact met ons opnemen, dan kijken we samen met je naar de situatie.

Groetjes,

Phil

 

Reageer