Skip to main content

Hallo,

 

Mijn dochter heeft een nieuwe iPhone gekregen, maar nu vraagt de telefoon om activeringsinformatie 

zoals sm dp adres, activeringscodee ed. 

is dat niet gek? we hebben gewoon het simkaartje in het nieuwe toestel gedaan?

zal wel blond zijn, maar zo kan ze er niets mee, beetje sneu…

Groetjes,

janine

Hi @Janine Voogel Van de Kuinder

Voor zover ik heb kunnen vinden op  deze Apple pagina  heeft dit maken met activeren van de Esim.

Wat jullie in feite nodig hebben is enkel de pincode voor de simkaart. 


dank je wel snowboard, dat is de pin die je in je abonnement gegevens kan terugvinden?

Groetjes, Janine


Graag gedaan Janine. 

Lees dit hier maar eventjes door. 


Hoi Janine, ik heb hetzelfde probleem. 

Nieuwe telefoon (Iphone 11), zelfde sim-kaart. Via ‘Instellingen’ kan ik alleen “voeg mobiel abonnement toe”. Dit kan via een QR-code (deze heb ik niet want abo - en dus simkaart - heb ik al een paar jaar). Of via invoer van “SM-DP+ adres” en “Activeringscode”.

Ben jij er wel uitgekomen?


Via de Helpdesk van CoolBlue ben ik eruit gekomen: de sim-kaart zat nog in de oude telefoon 🙂!

 


Reageer