Beantwoord

U doet zaken met een fraudeur

  • 26 June 2019
  • 1 reactie
  • 521 Bekeken

L.S.,

Ik zie zojuist dat de firma www.turkey-houses Simpel aanbiedt op hun website. Zij verkochten eerst huizen.

Eén van de eigenaars hiervan is Serkan Kara. Hij is een veroordeelde crimineel voor fraude met onroerend goed die, in onze zaak, 3 jaar en 4 maanden gevangenisstraf heeft gekregen van de rechtbank in Söke Turkije.

De registratie van dit domein is anoniem terwijl de adresgegevens en telefoonnummers nog dezelfde zijn als toen hij huizen verkocht.

Deze man is een oplichter pur sang die naast ons nog minstens 60 andere slachtoffers gemaakt heeft.

Als laatste heeft de Nationale Politie van Turkije een Europees land verzocht onderzoek te doen naar een criminele organisatie bestaande uit 5 personen.
Ook Serkan Kara maakt hier deel van uit.
Omdat dit onderzoek geheim is kan ik hier helaas verder niets over zeggen. Wel weet ik wie de andere 4 leden van de criminele organisatie zijn.

Ik verzoek uw bedrijf dan ook absoluut geen zaken met hen te doen. Wit wassen van zwart geld zal hoog op hun lijst staan.

Voor meer informatie kunt u altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Elles van Helden
icon

Beste antwoord door Youri 27 June 2019, 17:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +3
Beste Elles,

Simpel doet geen zaken met deze website. We zien zelf geen advertenties van Simpel op deze website, maar wel een Google advertentieruimte. Google serveert hier advertenties. Wellicht dat Google onze advertenties hier ook toont. Wij hebben de website aangemeld bij Google om te blokkeren voor onze advertenties. Dank je wel voor het delen van deze informatie.

Vriendelijke groet,
Youri

Reageer