Beantwoord

Werkt simpel ook op een OnePlus 7 Pro toestel?

  • 23 May 2019
  • 3 reacties
  • 494 Bekeken

Ik wil graag een abbonement met simpel op mijn nieuwe OnePlus 7 pro, gaat dat werken?
icon

Beste antwoord door Tess 24 May 2019, 16:06

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hi Qwerty,

Welkom op de community!

Uiteraard is het mogelijk om een Simpel abonnement te bestellen en te gebruiken in jou toestel ( One Plus 7 Pro )
Verder raad ik je aan om de APN instellingen te controleren na ontvangst van de Simpel simkaart, zo weet je zeker dat alle instellingen juist staan.
Via deze link kun je de instellingen controleren.

Ik wens je alvast veel plezier van je nieuwe toestel en alvast welkom bij Simpel!

Groetjes Tess
Hi Qwerty,

Welkom op de community!

Uiteraard is het mogelijk om een Simpel abonnement te bestellen en te gebruiken in jou toestel ( One Plus 7 Pro )
Verder raad ik je aan om de APN instellingen te controleren na ontvangst van de Simpel simkaart, zo weet je zeker dat alle instellingen juist staan.
Via deze link kun je de instellingen controleren.

Ik wens je alvast veel plezier van je nieuwe toestel en alvast welkom bij Simpel!

Groetjes Tess



Bedankt voor het antwoord, ik kan op de meegestuurde link geen OnePlus 7 Pro vinden en kan daaroom ook dus de APN instellingen niet controleren, kan ik hier misschien wat hulp mee krijgen?
Badge +8
Hallo @Qwerty ,

De OnePlus 7 pro staat er inderdaad nog niet op. Daarom wil ik je vragen of je de instellingen van de OnePlus 3 kunt doorlopen. Het kan zijn dat de stappen die je moet ondernemen gelijk zijn. Als je hier niet uit komt, raad ik je aan om langs een telefoonwinkel te gaan.

Succes!

Groet,

Youp

Reageer