Beantwoord

Abonnement opzeggen

  • 12 February 2021
  • 5 reacties
  • 1095 Bekeken

Hoi!

Ik wil graag binnenkort een nieuwe telefoon kopen en een nieuw abbonement met telefoon afsluiten bij een andere provider. Vanaf wanneer kan ik mijn abbonement opzeggen?

Mijn 2 jarig sim only abonnement loopt van 15 augustus 2019 tot en met 14 augustus 2021.

 Hoelang geldt er opzegtermijn bij jullie?

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Karin303 13 February 2021, 09:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Opzegtermijn is een maand,  je kunt 120 dagen. voor einde contract  overstap aanvragen

Hoi,

Ik heb mijn abonnement opgezegd en ook een bevestiging van opzegging gekregen per mail.

Het zou stop gezet worden op 24 februari, maar zie nu dat de volgende faktuur weer klaar staat.

Je krijgt de faktuur dus ik denk dit gaat fout beantwoordt de mail maar dan krijg je dat het mail adres niet gebruikt wordt. Je kunt met geen mogelijkheid dingen zelf regelen want ik heb nu geen actief telefoonnummer meer. Je kunt alleen maar contact krijgen per telefoon, wel raar in deze moderne tijd,

bedankt Anouk Astrid en Glenn

J Veldman

 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @JanV,

Bedankt voor je berichtje hier.

Heb je de factuur nader bekeken? Soms wordt er namelijk achteraf nog iets in rekening gebracht qua verbruikskosten voor een periode waarin je abonnement nog actief was. Denk hierbij aan buitenbundelgebruik of het gebruik van het Plafond.

Ben je van mening dat het niet klopt dan vernemen we dit graag van je. Een reactie op de e-mail die je noemt, komt inderdaad niet aan bij ons aangezien dat een no reply e-mailadres is. Op deze pagina zie je echter alle mogelijke manieren van contact met ons.

Groetjes,

Phil

Hallo

Is wel vreemd het nummer is niet meer actief ook heb ik dit nummer al een paar maanden niet gebruikt.

Dus dat kan niet. Er staan geen kosten meer open. 

Hopelijk wordt dit opgelost

Reputatie 2
Badge +8

Bedankt voor de toelichting @JanV.

In dat geval zullen mijn collega's van de klantenservice verder oppakken.

Groet,

Mila

Reageer