Beantwoord

abonnement wijzigen

  • 12 December 2019
  • 5 reacties
  • 2366 Bekeken

Badge

Ik wil graag onbeperkt bellen toevoegen aan mijn abonnement (of iig meer kunnen bellen dan 100 minuten). Echter, de mevrouw aan de telefoon zei doodleuk dat dit niet kan want ik heb nu een abonnement van 10 Gb en dan zou ik altijd terug moeten in abonnement want ze bieden maar tot 6 Gb aan tegenwoordig. Ik kan ook niet beeïndigen volgens haar want ik heb nog een contract van een jaar. 

Dit is heel raar toch? Ik wil meer gaan betalen, meer gaan afnemen en toch wordt er gewoon doodleuk gezegd dat ik geen optie heb en het jaar gewoon af te wachten.

Is er nog iets wat ik hier tegen kan doen? Ik wil of meer betalen en meer kunnen bellen of ik wil weg.

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Snowboard 13 December 2019, 07:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hi @emca .

In je andere topic heb ik al gereageerd. Je kunt niet op je huidige abonnement onbeperkt bellen toevoegen. De opties voor wijzigen zie je op jouw Mijn simpel. Bij een wijziging vervallen de voordeeltarieven (voordeelbundel).

Je vindt dit ook via de tarievenpagina.

Een abonnement kun je gedurende de minimale looptijd niet zomaar eerder beëindigen om deze reden. 

 

Dit is toch super raar? Ik heb hetzelfde probleem. Waarom kan je ineens geen onbeperkt bellen toevoegen als je 10G hebt?

Dit maakt het gebruik niet bepaald simpel.

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Mirthe,

Bedankt voor je reactie.

Als je je abonnement verlengen vergelijkt met een bundelwijziging dan is een bundelwijziging prijziger. Bundelwijzigingen zijn er voor klanten die bijvoorbeeld tussentijds hun bundels willen wijzigen zonder dat de lengte van hun contract veranderd.
Je bent zelf vrij om te kiezen wat je wil en je mag je abonnement ook zo houden als dat hij is. Komt er voor jou een goede actie voorbij dan kun je hier op in gaan aangezien je kunt verlengen als je wil op het moment.

Een treffende kerst gewenst en alvast een fijn nieuwjaar.

Groetjes Joachiem

Hoi Joachiem!

 

Ik heb niets gezegd over het abonnement verlengen. Ik wou gewoon net als emca mijn huidige abonnement wijzigen en onbeperkt bellen toevoegen zoals ik eerder ook in mijn abonnement gehad heb. Ik vind het vreemd dat dit niet mogelijk blijkt te zijn en vraag me af waarom dit is. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Groetjes,

Mirthe 

Hoi Mirthe,

Bedankt voor je reactie.

Als je je abonnement verlengen vergelijkt met een bundelwijziging dan is een bundelwijziging prijziger. Bundelwijzigingen zijn er voor klanten die bijvoorbeeld tussentijds hun bundels willen wijzigen zonder dat de lengte van hun contract veranderd.
Je bent zelf vrij om te kiezen wat je wil en je mag je abonnement ook zo houden als dat hij is. Komt er voor jou een goede actie voorbij dan kun je hier op in gaan aangezien je kunt verlengen als je wil op het moment.

Een treffende kerst gewenst en alvast een fijn nieuwjaar.

Groetjes Joachiem

 

Reputatie 6

Hi Mirthe en emca..

 

Ik heb er een gedachte over. Wijzigingen, iets toevoegen kan alleen bij reguliere bundels en niet bij actiebundels. Bij een 10 GB kan het sowieso niet omdat die niet meer worden aangeboden.

De reguliere bundels staan op jullie mijn Simpel bij wijzigen.

De actiebundels zijn door de provider voordelig ingekocht. Deze zijn te kiezen bij verlengen en aanschaf en daar kun je onbeperkt bellen aan toevoegen als optie.

Reageer