Beantwoord

Acties van Simpel (niet echt voor ons)

  • 5 December 2019
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

Ik zie elke maand dezelfde acties staan, dit lijkt mij geen actie meer, wordt tijd voor de verdubbel dagen. Of echte acties.

icon

Beste antwoord door Tess 6 December 2019, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8

Hi Philip,


Onze lopende actie is inderdaad al een aantal keer verlengt nu.

Of de verdubbel actie terug gaat keren, weten wij nog niet. Houd onze site in de gaten voor actuele acties!

Groetjes Tess

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb 3 contracten ( ongeveer 6 jaar)  bij jullie lopen moet er nog een bij komen maar denk dat ik verder moeten gaan kijken voor een interessanter abonnement welke wij willen, wat nu aangeboden wordt is niet wat wij wensen. De wensen veranderen en dit kan Simple op het moment niet bieden voor een juiste prijs.

De abonnementen zijn al een geruime tijd verlopen en we hebben een tijd gewacht op een leuk aanbod maar helaas alleen maar dezelfde acties. Wij zijn wel tevreden met de dienstverlening van Simple maar zal bij andere provider hopelijk ook prima zijn.

Reputatie 2
Badge +8

@Philip en bedankt voor jouw reactie. Het kan zijn dat we op dit moment niet matchen met je wensen. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met de dienstverlening van Simpel en houd ons graag in gedachten voor in de toekomst :)

Groetjes Joachiem

Reageer