Hallo, ik heb al een sim-only abo en heb sinds kort 2de sim-only abo genomen voor zakelijk gebruik echter ik probeer de instructies op te volgen om de 2de sim kaart te activeren maar op mijn persoonlijke pagina van mijn account word alleen mijn eerste sim-only abo gegevens weergegeven. Is het de bedoeling dat ik een nieuwe account moet maken om dit te activeren. Graag toelichting want de instructies in de brief is volgens mij niet van toepassing voor mij.
Antwoord
Activatie 2de sim-only kaart
Beste antwoord door Houscouss
Hoi Vincenzo,
Welkom op onze Community!
Wat leuk dat je een 2e abonnement bij Simpel hebt genomen! Elk abonnement heeft een eigen Mijn Simpel omgeving welke dus ook zijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft. Zodra je de eerste betaling hebt voldaan met iDEAL, kom je terug op de bestelpagina waar je dan direct een Mijn Simpel kan aanmaken. Mocht je deze stap hebben overgeslagen, kan dit daarna alsnog geregeld worden via mijn.simpel.nl
Tip: Het is ook mogelijk om meerdere abonnementen te beheren vanuit één Mijn Simpel account, klik hier voor meer info.
Groetjes,
Houssam
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.