Beantwoord

Activatie 2de sim-only kaart

  • 27 June 2020
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

Hallo, ik heb al een sim-only abo en heb sinds kort 2de sim-only abo genomen voor zakelijk gebruik echter ik probeer de instructies op te volgen om de 2de sim kaart te activeren maar op mijn persoonlijke pagina van mijn account word alleen mijn eerste sim-only abo gegevens weergegeven. Is het de bedoeling dat ik een nieuwe account moet maken om dit te activeren. Graag toelichting want de instructies in de brief is volgens mij niet van toepassing voor mij.

icon

Beste antwoord door Houscouss 29 June 2020, 15:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Vincenzo,

Welkom op onze Community!

Wat leuk dat je een 2e abonnement bij Simpel hebt genomen! Elk abonnement heeft een eigen Mijn Simpel omgeving welke dus ook zijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft. Zodra je de eerste betaling hebt voldaan met iDEAL, kom je terug op de bestelpagina waar je dan direct een Mijn Simpel kan aanmaken. Mocht je deze stap hebben overgeslagen, kan dit daarna alsnog geregeld worden via mijn.simpel.nl

Tip: Het is ook mogelijk om meerdere abonnementen te beheren vanuit één Mijn Simpel account, klik hier voor meer info.

Groetjes,

Houssam

Badge

Heb een nieuw nr die geactiveerd moet worden plus veranderen in mijn simpel app 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @refritc!

Kan je wellicht iets meer duidelijkheid verschaffen over wat er precies dient te gebeuren?

Heb je een geheel nieuw abonnement waar je het telefoonnummer/het abonnement voor wilt activeren? Of heb je bijvoorbeeld een nieuwe/vervangende simkaart die je wilt activeren? Overigens kunnen beide zaken geregeld worden in de Mijn Simpel app. In het geval van een nieuw abonnement zie je na het inloggen direct de mogelijkheid om een simkaart te activeren. Heb je echter een vervangende simkaart aangevraagd dan dien je na het inloggen naar ‘sim & instellingen’ te gaan en kan je daar kiezen voor het activeren van je simkaart.

Let er wel op dat elk abonnement op zichzelf staat. Dit betekent dat je voor elk abonnement een apart Mijn Simpel account hebt of dient aan te maken. Een geheel nieuw abonnement kan je zodoende niet activeren vanuit een Mijn Simpel account van een abonnement, daar dien je een nieuw account voor aan te maken door op de inlogpagina van Mijn Simpel te kiezen voor ‘Ik heb nog geen account’.

Groetjes,

Phil

Reageer