Beheer al je abonnementen vanuit 1 account!

  • 16 September 2019
  • 0 reacties
  • 7160 Bekeken
Beheer al je abonnementen vanuit 1 account!
  • Anonymous
  • 0 reacties

Je kunt vanaf nu al je abonnementen vanuit 1 account beheren. Dat betekent dat je nog maar 1 keer hoeft in te loggen. Handig bijvoorbeeld als je ook het abonnement van je kind of partner betaalt.
 

Meerdere abonnementen beheren

Koppel een of meerdere abonnementen aan het hoofdaccount. Beheer al je abonnementen eenvoudig vanuit dit hoofdaccount. Je hoeft dan niet meer per abonnement opnieuw in te loggen.
 

Abonnementen beheren in de Mijn Simpel-app

Om het nieuwe overzicht van abonnementen in je Mijn Simpel-app te bekijken, moet je ze eerst gekoppeld hebben via de website. Daarna kun je de abonnementen ook via de app beheren. Ga in de app naar 'overzicht abonnementen' in het menu.
 

Eenvoudig loskoppelen

Elk Mijn Simpel-account blijft afzonderlijk bestaan. De gekoppelde abonnementen kunnen op ieder moment weer losgekoppeld worden van het hoofdaccount. Koppel een of meerdere abonnementen aan het hoofdaccount. Beheer al je abonnementen eenvoudig vanuit dit hoofdaccount. Je hoeft dan niet meer per abonnement opnieuw in te loggen.

 

Heb je problemen met het inloggen op jouw Mijn Simpel-account? Kijk dan in dit topic voor meer info!


0 reacties

Geen reactie

Reageer