Beantwoord

App geeft verschillende informatie bij internetverbruik

  • 28 January 2024
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Vandaag geconfronteerdcmet 3 SMSjes vlak na elkaar dat er eerst 80%, even later 100% en dan een SMS dan dat moelijk de SIM geblokkeerd wordt ivm hoge kosten. In een mail staat de oplossing. Dit zou zoijn omdat het data verbruik over de limiet is. Deze berichten zijn van 13:39 uur en 13:43 uur. 

Was mij bevreemd is dat het data verbruik in de app aangeeft dat ik vandaag pas 280Mb zit (bijgewerkt tot 28 januari 18:50 uur).  als ik dan weer kijk is het verbruik op 28 januari tot 21:35 uur ineens 3334 Mb, zonder data te ebruiken, want thuis werk ik met de WiFi. 

Tot en met 27 januari is er een verbruik van 258 MB.  (van 1 jan t/m 27 jan). 

Op mijn telefoon wordt ook het data verbruik bijgehouden en die staat op 719,3 voor mobiele data. WiFi wordt apart genoemd. 

Nu had ik al een paar keer aangegeven (ook in de community) dat de app niet correct werkt, maar als dit het gevolg is dan kan ik hier natuurlijk niet vrolijk van worden. Telller blijven op 0 staan en kan geen gegevens inzien. Wel oude facturen en mijn persoonlijke egevens. Gelukkig heb ik overal scherm-afbeeldingen van gemaakt.  

Wat zou het "simpel” zijn als alles gewoon goed werkt!

 

icon

Beste antwoord door Veen902 30 January 2024, 10:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hi @Veen902 

Werkt Mijn Simpel wel goed? Zie je daar de juiste gegevens? 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Veen902,

Heb je al eens gekeken op de web versie van Mijn Simpel hoe jouw verbruik wordt weergegeven? (Goed advies @Snowboard! 😉)
Het is bij ons bekend dat er aantal problemen zijn met de app, onze ontwikkelaars zijn er dan ook druk mee bezig om dit op te lossen. Alleen lijkt het wat ingewikkelder dan we hadden gehoopt, waardoor het helaas langer duurt. Onze excuses hiervoor! 

Mocht je aan de hand van de informatie wat er op de web versie er toch niet uitkomen? Dan raad ik je even aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij inhoudelijk met jou mee kunnen kijken naar jouw abonnementsgegevens. Vanwege enorme drukte in onze mailboxen raden wij jou dan graag aan om telefonisch contact op te nemen en of via een andere social kanaal!

Ik wens je een fijne dag!

Groet, Noor 
Simpel

 

Badge

Hoi @Veen902,

Heb je al eens gekeken op de web versie van Mijn Simpel hoe jouw verbruik wordt weergegeven? (Goed advies @Snowboard! 😉)
Het is bij ons bekend dat er aantal problemen zijn met de app, onze ontwikkelaars zijn er dan ook druk mee bezig om dit op te lossen. Alleen lijkt het wat ingewikkelder dan we hadden gehoopt, waardoor het helaas langer duurt. Onze excuses hiervoor! 

Mocht je aan de hand van de informatie wat er op de web versie er toch niet uitkomen? Dan raad ik je even aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij inhoudelijk met jou mee kunnen kijken naar jouw abonnementsgegevens. Vanwege enorme drukte in onze mailboxen raden wij jou dan graag aan om telefonisch contact op te nemen en of via een andere social kanaal!

Ik wens je een fijne dag!

Groet, Noor 
Simpel

 

 

Ja is goed, ga ik doen. De basisgegevens (contract, facturen, naamgegevens enz)  in de app kloppen allemaal, maar de actuele tellers niet. Telefoon kan ik niet zien, want dat is ongelimteerd bellen. 

 

Reageer