Vandaag geconfronteerdcmet 3 SMSjes vlak na elkaar dat er eerst 80%, even later 100% en dan een SMS dan dat moelijk de SIM geblokkeerd wordt ivm hoge kosten. In een mail staat de oplossing. Dit zou zoijn omdat het data verbruik over de limiet is. Deze berichten zijn van 13:39 uur en 13:43 uur.
Was mij bevreemd is dat het data verbruik in de app aangeeft dat ik vandaag pas 280Mb zit (bijgewerkt tot 28 januari 18:50 uur). als ik dan weer kijk is het verbruik op 28 januari tot 21:35 uur ineens 3334 Mb, zonder data te ebruiken, want thuis werk ik met de WiFi.
Tot en met 27 januari is er een verbruik van 258 MB. (van 1 jan t/m 27 jan).
Op mijn telefoon wordt ook het data verbruik bijgehouden en die staat op 719,3 voor mobiele data. WiFi wordt apart genoemd.
Nu had ik al een paar keer aangegeven (ook in de community) dat de app niet correct werkt, maar als dit het gevolg is dan kan ik hier natuurlijk niet vrolijk van worden. Telller blijven op 0 staan en kan geen gegevens inzien. Wel oude facturen en mijn persoonlijke egevens. Gelukkig heb ik overal scherm-afbeeldingen van gemaakt.
Wat zou het "simpel” zijn als alles gewoon goed werkt!