Skip to main content
Antwoord

bundel weiziging

  • December 8, 2022
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

De bundel heb ik veranderd en gewijzigd online. Helaas heeft simpel de bundel niet veranderd.

Beste antwoord door Charlie

Hi @Cici1993,

 

Vervelend dat de bundel niet is gewijzigd nadat je dit online hebt aangevraagd!

 

Mogelijk is de wijziging niet goed doorgevoerd. Als je geen bevestiging hebt ontvangen per e-mail over de wijziging, dan is deze niet goed doorgevoerd. In dit geval kun je de wijziging opnieuw aanvragen via de Mijn Simpel pagina.

Heb je deze bevestiging wel ontvangen, maar is er een verkeerde bundel gekoppeld? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zodat we hier achteraan kunnen gaan.

 

Hopelijk maak je snel gebruik van de nieuwe bundel! 

 

Groet, Charlie

Simpel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 9, 2022

Hi @Cici1993,

 

Vervelend dat de bundel niet is gewijzigd nadat je dit online hebt aangevraagd!

 

Mogelijk is de wijziging niet goed doorgevoerd. Als je geen bevestiging hebt ontvangen per e-mail over de wijziging, dan is deze niet goed doorgevoerd. In dit geval kun je de wijziging opnieuw aanvragen via de Mijn Simpel pagina.

Heb je deze bevestiging wel ontvangen, maar is er een verkeerde bundel gekoppeld? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zodat we hier achteraan kunnen gaan.

 

Hopelijk maak je snel gebruik van de nieuwe bundel! 

 

Groet, Charlie

Simpel