Waarom kan ik niet kiezen uit dezelfde opties als een nieuwe abonnee? Deze bundels worden al maanden met dezelfde prijs aangeboden (2,50 euro, 4,- euro, 7,50 euro, 10 euro en 18,50 euro).
-- inmiddels de kleine lettertjes gevonden, jammer dit.. --
Betreft dit de vraag van Carin over het wijzigen van de bundels?
Bij een bundelwijziging kan je altijd kiezen uit ons actuele aanbod reguliere bundels. Bestel je een nieuw abonnement of verleng je een bestaand abonnement, dan kan je kiezen uit de actiebundels. Op de tarievenpagina kan je de actie- en reguliere bundels vinden.
Groetjes, Sanne
dan betaalt een bestaande 2,50 per maand meer dan nieuwe klanten? Dat is jammer..
Behalve als je inderdaad kunt verlengen. Dan betalen bestaande klanten ook de actieprijzen!
Groet,
Youp
Hi
Bij het bestellen van een nieuwe abonnement en verlengen van een bestaand abonnement kan worden gekozen uit de actiebundels. Bij beide opties wordt er namelijk een nieuw contract aangegaan. Wordt een bestaand abonnement gewijzigd? Dan kan je kiezen uit alle reguliere bundels. Dit heeft geen invloed op de duur van het contract.
Groet, Sanne
Ik vind het echt onzinnig, bij mijn andere provider heb ik dat niet. Wilde voor mijn andere dochter ook simpel, maar simpelweg denk ik dat dat m niet gaat worden
Het beleid rond verhoging van de bundels voor bestaande klanten is klantonvriendelijk. Simpel stunt altijd met de prijzen dus als bestaande klant die bundels wil verhogen ben je altijd duurder uit. Kan mij indenken dat bij verhoging van de bundel het contract naar 1 of 2 jaar wordt aangepast. Want eenmaal Simpel blijft voor mij in principe altijd Simpel. Heb inmiddels 3 abo’s en ben zeer tevreden op dit eerdere na !
Hoi
Groetjes, Sanne
Ik baal. Ik heb een te kleine bundel gekozen met een zgn superdeal. 1 gig/60min/500sms/6€/2jr. Nu 3 maanden verder met onverwachte Buiten bundelkosten stel ik mij voor de vraag of ik goed heb gedaan aan Simpel. Ik kom tot de conclusie dat Ik de volgende opties heb:
- Een betaald plafond in te stellen om buiten bundelkosten te beheersen (min €10 tegen €0,50!plafondservicekosten/mnd). Dit komt dus neer op 26,67mb voor die 4,50 extra!!!
- Na 3 mnd afstand te doen van mijn superdeal door “gratis” over te schakelen naar een grotere bundel tegen reguliere tarieven. Hiermee verspeel ik mijn voordeel voor de komende 21 mnd (Dus die gratis switch kost dan minimaal 21mnd x €2,- =€42,- extra);
- het contract 21 maanden uitzitten.
oplossing:
- Eensuperdeal met de volgende kenmerken 4 gig/onbeperkt bellen/500sms/10€/2jr.
- Meer transparantie (voorbeeldberekeningen+consequentieswijzigongen) bij de advertenties. Hiermee bedoel ik scenario voorbeelden wanneer een klant na bijv 3 mnd.
Het is volledig zonneklaar dat dit kan. Dat is ook niet de vraag/opmerking.
Het punt dat ik maak is dat de mutatie NIET GRATIS is, maar dat hieraan financiële consequenties zitten. De voorwaarden van simpel zijn erop gericht klanten bij bundelwijzigingen direct te dirigeren richting de normale tarieven. Aan het beheersen van kosten via het instellen van een plafond zitten ook kosten. Het begrip dat Simpel zegt te hebben in het meer of minder bellen per maand heeft direct nadelige consequenties voor de klant: extrmem buiten bundel kosten, betaald plafond om rem te zetten op dataverbruik, verval van superdeal tarief bij bundelwijziging. zo begripvol is Simpel dus niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.