Beantwoord

Bundel wijzigen i.c.m. actie

  • 20 June 2019
  • 1 reactie
  • 812 Bekeken

Recent hebben wij een abonnement van 7,50 (2Gb, 250 belminuten, 500 sms) afgesloten. Dit was een actie (is het op dit moment nog steeds). Stel dat ik het abonnement zou willen omzetten naar het abonnement van 10,- (actie prijs) = 4Gb, onbeperkt bellen en 500 sms. Kan dat dan? Als ik via de app het abonnement zou willen wijzigen, dan staat daar namelijk 12,50 in plaats van 10,- euro.
icon

Beste antwoord door Alexandra 21 June 2019, 10:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi rvddraai!

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt! Welkom bij Simpel en op onze Community. ❤️

Nadat je besteld hebt kan je je bestelling binnen 14 dagen wijzigen. Daarna gaat je gekozen abonnement in. Je kunt je bundel dan nog wel wijzigen, maar geen gebruik meer maken van de actie. Daarom zie je op je Mijn Simpel pagina andere bundels. Het is daarom belangrijk om binnen de 14 dagen na je bestelling even goed na te denken welke bundel je wilt, hiervoor kun je natuurlijk ook contact op nemen met onze klantenservice voor advies :)

Groetjes, Alexandra

Reageer