Beantwoord

Dubbele data na afloop contract.

  • 23 February 2021
  • 8 reacties
  • 624 Bekeken

Hallo Simpelmedewerker,

ik mag m’n abonnement verlengen. Nu is er een actie van dubbele data. 2 + 2, 4 + 4 en 6 + 6 Gb.

Die van 4+4 heeft ook nog onbeperkt bellen en 500 sms’jes voor totaal € 10,-

Stel dat ik die van 4+4 zou nemen met onbeperkt bellen, in totaal dus 8 Gb, hoeveel Gb krijg ik dan wanneer dit contract, na 2 jaar is afgelopen?  Krijg ik dan 4 Gb of 8 Gb? (+onbeperkt bellen en 500 sms’jes) 

ik hoor het graag en

mvg

icon

Beste antwoord door Mila 24 February 2021, 11:15

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi @h.vandevrugt,

In deze topic heb ik reeds antwoord gegeven op je vraag.

Wanneer je gebruik maakt van de Dubbel Data Dagen verandert er niets na afloop van het contract (je behoudt dus de 8GB voor €10,00). Je abonnement is dan maandelijks opzegbaar. Uiteraard kan je ervoor kiezen om te verlengen en gebruik te maken van de op dat moment geboden bundels.

Groet,

Mila

Hoi Mila,

helemaal duidelijk, bedankt voor het antwoord. 
En je behoudt dan ook onbeperkt bellen en 500 sms’jes  neem ik aan?

Fijne dag verder. 

Reputatie 2
Badge +8

Ja zeker, er verandert niets. Je behoudt alles - dus de dubbel data - onbeperkt bellen en 500 sms’jes ! :) @h.vandevrugt 

Ook een mooie dag gewenst!

Groet,

Mila

Perfect, ik ga het regelen. 
Nogmaals dank. 👍👋👋

Goedemiddag,

Ik heb een vraag over het verlengen.

Wanneer ik de site kijk en kies wat ik nu ook heb (250MB+500 SMS’jes en onbeperkt bellen) is de prijs €4,- per maand

Maar wanneer ik dat nu weer kies  zie ik geen verdubbeling van data en/of 1 maand gratis.

Hoe zit dat?

Wanneer ik niet verleng voor 2 jaar dan loopt mijn abonnement toch gewoon door?

Graag zou ik per email willen reageren. Wat is jullie email adres?

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Ludo,

Welkom op onze Community!

De opties die je hebt bij het verlengen, hangen een beetje van je keuzes af. Zo worden bijvoorbeeld niet alle bundels verdubbeld maar enkel de bundels van 2 GB, 4GB en 6 GB. De verlengkorting wordt toegepast wanneer je met twee jaar verlengt, kies je voor een 1-jarige verlenging dan komt de verlengkorting niet naar voren.

Alle manieren van contact tref je overigens hier aan.

Groetjes,

Phil

Goeie dag ik zou ook graag de dubbele data ontvangen hoe doe ik dat heb nu 5 gb groetjes George Bethlehem 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @gg.bethlehem,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de Dubbel Data Dagen!

In deze topic tref je meer informatie hierover aan.

Groetjes,

Phil

Reageer