Beantwoord

Geldt een via via voordeel ook als je nog een abo afsluit?

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Als ik een tweede abo afsluit kan ik dat dan ook gebruik maken van het via via voordeel?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 February 2021, 19:03

Bekijk origineel

3 reacties

Hi @Roepieroepievogel

Van harte welkom op onze Community!  

Wat leuk dat je nog een abonnement wil afsluiten. Ook als je een tweede abonnement afsluit op jouw naam, kan je gebruik maken van onze actie! 
Hiervoor dien je alleen even de Via Via Voordeel-link met jezelf te delen, om vervolgens een nieuw abonnement uit te kiezen. 

De korting die je vervolgens van het Via Via Voordeel krijgt, wordt verrekend op de eerste factuur nadat jouw abonnement actief is.
Je ontvangt deze factuur wanneer jouw abonnement één maand actief is geweest. 

Voor meer informatie omtrent de Via Via Voordeel, verwijs ik je graag door naar dit topic

Groet, 

Lisa

Beste lezer,

ik heb momenteel een sim only abonnemen voor mijn (minderjarige) zoon bij Simpel lopen, uiteraard geregistreerd op mijn naam.

Gisteren heb ik een sim-only aanvraag ingediend voor mezelf (overstap KPN zakelijk naar Simpel prive).

Het valt me eigenlijk nu pas op dat er een zgn “via-via deal” is en dat ik daar wellicht gebruik van had kunnen maken. Kan ik deze alsnog gebruiken (via de al bestaande account van mijn zoon maar geregistreed onder mijn naam) voor de aanvraag die ik gisteren ingediend heb? Zo ja, hoe kan ik dan het beste te werk gaan? Of had ik dit op voorhand moeten doen en ben ik nu te laat?

 

Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groet,

Mark 

Reputatie 4
Badge +8

Beste lezer,

ik heb momenteel een sim only abonnemen voor mijn (minderjarige) zoon bij Simpel lopen, uiteraard geregistreerd op mijn naam.

Gisteren heb ik een sim-only aanvraag ingediend voor mezelf (overstap KPN zakelijk naar Simpel prive).

Het valt me eigenlijk nu pas op dat er een zgn “via-via deal” is en dat ik daar wellicht gebruik van had kunnen maken. Kan ik deze alsnog gebruiken (via de al bestaande account van mijn zoon maar geregistreed onder mijn naam) voor de aanvraag die ik gisteren ingediend heb? Zo ja, hoe kan ik dan het beste te werk gaan? Of had ik dit op voorhand moeten doen en ben ik nu te laat?

 

Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groet,

Mark 

Goedemiddag @gommansm,

Om in aanmerking te komen voor Via Via Voordeel dient het abonnement via de daarvoor aangemaakte link besteld te zijn. Bestellingen via die link worden automatisch aangemeld en daarbij wordt ook automatisch de korting toegepast indien aan de voorwaarden wordt voldaan. Aangezien je gisteren hebt besteld kan je eventueel nog wel overwegen om de bestelling te annuleren en om een nieuwe bestelling via de link te plaatsen.

Groetjes,

Phil

Reageer