Beantwoord

Hoe vraag ik mijn inloggegevens op als het e-mail adres niet meer bestaat?

  • 13 December 2021
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Inloggen op mijn simpel lukt niet omdat de inloggegevens die we hebben niet meer blijken te kloppen.

Ze opnieuw opvragen lukt ook niet. Het oorspronkelijk gebruikte e-mail voor registratie bestaat niet meer.

Hoe kan ik dan toch de inloggegevens weer terugkrijgen zodat ik kan inloggen op Mijn Simpel??

icon

Beste antwoord door Charlie 15 December 2021, 13:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @AWIE!

 

Allereerst welkom op onze Community! 

 

Wanneer je je inloggegevens opvraagt, worden deze verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Mocht dit e-mailadres niet actief zijn, dan kun je deze wijzigen door dit formulier in te vullen. Aan de hand van een kopie van het legitimatiebewijs van de contractant kunnen wij dit voor je wijzigen. Ik wil je dan ook vragen het bovenstaande formulier in te vullen, zodat je weer snel kunt inloggen op je Mijn Simpel pagina.

 

Ik wens je een mooie dag!

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Stuur mijn inlog gegevens dan even bvd.[persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacygevoelige informatie]

Kan niet inloggen help

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Reinier Uges,

Vervelend om te lezen dat het niet lukt om in te loggen en/of de inloggegevens te wijzigen.

Ik heb je e-mailadres afgeschermd, i.v.m. privacy. Graag verzoek ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we, aan de hand van je gegevens, met je mee kunnen kijken naar het probleem.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer