Skip to main content
Antwoord

Ik ontvang geen Email voor Mijn Simpel

  • July 18, 2020
  • 1 reactie
  • 357 Bekeken

haydar

Ik ontvang geen e-mail om het account te activeren

Beste antwoord door Houscouss

Hoi @haydar,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat het niet lukt om je Mijn Simpel account aan te maken. In deze topic wordt een soortgelijke vraag beantwoord. Uiteraard kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice mocht je hier niet mee verder komen.

Groetjes,

Houssam

1 reactie

Houscouss
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • July 20, 2020

Hoi @haydar,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat het niet lukt om je Mijn Simpel account aan te maken. In deze topic wordt een soortgelijke vraag beantwoord. Uiteraard kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice mocht je hier niet mee verder komen.

Groetjes,

Houssam