Vlak voor 1-9 kreeg ik een mail met het voorstel mijn contract met 2jaar te verlengen. Daar kreeg als extra een bonus voor. Tot mijn verbazing heeft mijn nieuwe overeenkomst 1Gb minder data per maand. Dit wil ik niet dus contact met Simpel helpdesk opgenomen, vanwege het weekend pas op 2-9, een stugge medewerker melde mij dat hij niets meer voor mij kon betekenen. Zeer onbevredigend.
Bladzijde 1 / 1
Hi Kees!
Als je verlengt heb je 14 dagen bedenktijd. Ben je buiten de bedenktijd dan kun je altijd een bundelwijziging uitvoeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina of via de app.
Je hoeft natuurlijk niet te verlengen, als je niet verlengt blijft je abonnement zo als deze is alleen dan krijg je geen extra bonus.
Veel plezier met je Simpel abonnement en stel gerust nog een vraag!
Groet Joachiem
Als je verlengt heb je 14 dagen bedenktijd. Ben je buiten de bedenktijd dan kun je altijd een bundelwijziging uitvoeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina of via de app.
Je hoeft natuurlijk niet te verlengen, als je niet verlengt blijft je abonnement zo als deze is alleen dan krijg je geen extra bonus.
Veel plezier met je Simpel abonnement en stel gerust nog een vraag!
Groet Joachiem
Hallo, ik zit nog binnen de 14 dagen echter weet niet hoe ik naar mijn oude contract terugkeer, kan je me helpen??
Hallo @keesklippel ,
Welkom op onze community!
Als jouw nieuwe bundelmaand nog niet is gestart met jouw nieuwe abonnement, kan je jouw verlenging laten annuleren door mijn collega´s van de klantenservice.
Je kan inderdaad binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd annuleren.
Groet,
Youp
Welkom op onze community!
Als jouw nieuwe bundelmaand nog niet is gestart met jouw nieuwe abonnement, kan je jouw verlenging laten annuleren door mijn collega´s van de klantenservice.
Je kan inderdaad binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd annuleren.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.