Beantwoord

Inlogcodes vergeten, mail komt niet aan

  • 15 May 2023
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Goedendag. Ik heb per ongeluk 3x mijn verkeerde pincode in getoetst waardoor ik mijn pukcode moet invoeren, Die is te vinden op mijnsimpel, Alleen ben ik mijn inlogcodes vergeten. Die heb ik opgevraagd via mijn mail maar het mailtje komt niet aan. Ik kan dus op dit moment mijn telefoon niet gebruiken,

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn wachtwoord kan resetten ? ook in de spam box is niks te vinden.

help!

icon

Beste antwoord door Janine 16 May 2023, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Eve Line,

Welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je geen mailtje binnenkrijgt om jouw wachtwoord te resetten! Dat is natuurlijk onhandig als je jouw PUK-code nodig hebt. Ergens zal het toch misgaan, hierbij is het handig om te weten of je wel normale mailtjes van ons ontvangt, over jouw facturen bijvoorbeeld. We versturen emails vanaf verschillende emailadressen, denk hierbij aan nieuwsbrieven, facturen of in dit geval reset links voor je account. Het is handig om in jouw mailbox te kijken of je één van de volgende emailadressen hebt gemarkeerd als ongewenst: 

[email protected]
[email protected]
[email protected]
 

Wanneer het gelukt is je wachtwoord te resetten, vind jij de PUK terug onder het kopje Sim en instellingen van Mijn Simpel. 

Mocht je nog steeds geen berichten ontvangen, wil ik je toch even vragen contact met ons op te nemen. Dan zoeken we het samen tot op de bodem uit zodat je snel weer bereikbaar bent😁

P.s. Heb je toevallig ook gezocht naar de simkaart houder waar je simkaart ooit in zat? Daar staat de PUK ook op 😛

Fijne dag!

Groetjes,

Janine & Damien

Reageer