Skip to main content
Antwoord

Inloggen app

  • October 3, 2020
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen, ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn app als ik een nieuwe wachtwoord aanmaak word ik doorgesluisd, naar Samsung account kan iemand me helpen!

Beste antwoord door Sanne

Hallo!

Dat zou normaalgesproken niet moeten gebeuren. Krijg je dit als je het wachtwoord aanmaakt via de link uit de e-mail?

Je hebt het over de app, dus vermoed ik dat je op de telefoon probeert in te loggen. Je kan proberen een nieuwe wachtwoord aan te maken via een laptop, desktop of tablet. Je kan met de nieuwe inloggegevens via de telefoon vervolgens inloggen.

Groet, Sanne

1 reactie

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • October 5, 2020

Hallo!

Dat zou normaalgesproken niet moeten gebeuren. Krijg je dit als je het wachtwoord aanmaakt via de link uit de e-mail?

Je hebt het over de app, dus vermoed ik dat je op de telefoon probeert in te loggen. Je kan proberen een nieuwe wachtwoord aan te maken via een laptop, desktop of tablet. Je kan met de nieuwe inloggegevens via de telefoon vervolgens inloggen.

Groet, Sanne