Beantwoord

Inloggen op de App.

  • 11 December 2023
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Badge

Waarom is het tegenwoordig een drama om de app te gebruiken?  Eerst vragen naar een telefoonnummer, dan 2x een code , dan  opnieuw inloggen  om je gegevens te kunnen zien........Waar gaat het over?  Kunnen ze geen vingerprint toelaten om de app te openen….. scheelt een hoop tijd en frustratie. 

icon

Beste antwoord door Janine 25 January 2024, 12:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Veen902 

Welkom op onze Community!

Die ergernis kan ik goed begrijpen. We hebben een nieuwe app gelanceerd om de omgeving veiliger + Simpeler te maken. Hierbij kwamen al snel enkele verbeterpuntjes aan het licht. Inmiddels hebben we voor de Apple gebruikers een update voor de Mijn Simpel app klaargezet die dit zal verhelpen; je hoeft minder vaak in te loggen. De Android gebruikers zullen zo snel mogelijk volgen. 

Een vingerafdruk-optie is een leuk idee, op dit moment kan hier nog niets mee gedaan worden.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge

Hallo Janine, 

 

ik wacht het rustig af. 

Badge

Mijn vorige reactie...ik wacht het rustig af. ……. Maar het duurt wel er lang voor de oplossing komt. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Veen902 

Dank voor je geduld!

We werken nog steeds aan een update voor de app. Ik had graag een ander antwoord voor je of een verwachte oplostijd, maar dat kan ik je niet geven sorry.

Desondanks fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer