Beantwoord

Klantnummer

  • 19 March 2022
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Goedemorgen allemaal. Ik heb een probleem met simpel haar beleid. Ik heb twee nrs van simpel en 1 app voor 1 nummer. Nu wil in de app ook voor het andere nr instellen maar dan heb je klantnummer nodig. Die heb ik niet méér en ik krijg ook geen mails van dat nummer want daar wordt ik steeds naar toe verwezen door simpel(robot) Wie o wie kan deze cirkel redenatie doorbreken?

icon

Beste antwoord door Charlie 21 March 2022, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Marcus,

 

Wat vervelend dat je geen e-mail ontvangt om een account aan te maken voor het andere telefoonnummer!

 

Het komt soms wel eens voor dat er onbewust al een account is voor het andere telefoonnummer. Daarom raad ik je aan via de Mijn Simpel pagina te kiezen voor de optie ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’. Mocht je ook via deze weg geen e-mail ontvangen (in de spambox), dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Op deze wijze kunnen wij nagaan of er vanuit onze kant iets fout gaat.

 

Ik wens je een prettige dag toe!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer