Ik heb me simkaart binnen maat vind me klantnummer niet voor de app te activeren
Mijn nummer is 06xxxxxx11
Ik heb me simkaart binnen maat vind me klantnummer niet voor de app te activeren
Mijn nummer is 06xxxxxx11
Beste antwoord door Chantal L.S.
Goedemiddag
De Simpel app kan je niet activeren, wel kan je de Simpel app koppelen aan je toestel en daarna kan je inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord. Het is dan belangrijk om te na te gaan, of er al een Simpel account bestaat: staat je eigen e-mailadres gekoppeld aan het abonnement? Zo ja, dan kan je via onze inlogpagina, de knop ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ gebruiken. Als er een account bestaat, krijg je vervolgens een e-mail binnen voor de inloggegevens.
Via het forum kan ik niet met je meekijken in het systeem en mocht het niet lukken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen (telefonisch of via bijvoorbeeld Whatsapp).
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.