Skip to main content
Antwoord

klantnummer

  • May 30, 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Eileen Hendriks

Ik heb me simkaart binnen maat vind me klantnummer niet voor de app te activeren 

Mijn nummer is 06xxxxxx11

 

Beste antwoord door Chantal L.S.

Goedemiddag ​@Eileen Hendriks!

De Simpel app kan je niet activeren, wel kan je de Simpel app koppelen aan je toestel en daarna kan je inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord. Het is dan belangrijk om te na te gaan, of er al een Simpel account bestaat: staat je eigen e-mailadres gekoppeld aan het abonnement? Zo ja, dan kan je via onze inlogpagina, de knop ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ gebruiken. Als er een account bestaat, krijg je vervolgens een e-mail binnen voor de inloggegevens. 

Via het forum kan ik niet met je meekijken in het systeem en mocht het niet lukken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen (telefonisch of via bijvoorbeeld Whatsapp). 

 

Fijne middag verder gewenst!

 

Groet, Chantal
Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2025

Goedemiddag ​@Eileen Hendriks!

De Simpel app kan je niet activeren, wel kan je de Simpel app koppelen aan je toestel en daarna kan je inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord. Het is dan belangrijk om te na te gaan, of er al een Simpel account bestaat: staat je eigen e-mailadres gekoppeld aan het abonnement? Zo ja, dan kan je via onze inlogpagina, de knop ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ gebruiken. Als er een account bestaat, krijg je vervolgens een e-mail binnen voor de inloggegevens. 

Via het forum kan ik niet met je meekijken in het systeem en mocht het niet lukken, dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen (telefonisch of via bijvoorbeeld Whatsapp). 

 

Fijne middag verder gewenst!

 

Groet, Chantal
Simpel