Zit in zelfde schuitje.
Kan verlengen, 4+4Gb. Op zich niks mis mee, maar hier zitten we in dezelfde situatie als bv bij tijdschriften, nieuwe klanten kunnen kiezen uit een trits van kado's. Oude klanten zoeken het maar (niet) uit.
Bij Simpel dus ook. Oude en nieuwe klanten hetzelfde aanbod.
Waarom zit er voor bestaande klanten niet iets extra's in?
Hi
Ik kan begrijpen dat ook jij hier gebruik van wenst te maken. Wij proberen continue met nieuwe en aantrekkelijke aanbiedingen te komen voor nieuwe- en bestaande klanten. Hier kunnen de trouwe klanten natuurlijk ook gebruik van maken, mits ze de mogelijkheid hebben tot verlengen.
Zoals mijn collega Astrid aangaf, kan je al 6 maanden vóór einddatum van je contract verlengen en vind je deze optie terug onder het kopje ‘abonnement’ op je Mijn Simpel pagina.
Groet,
Mila
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.