Beantwoord

Lijst updaten toestellen

  • 21 January 2024
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo Hallo, 

Volgens mij lopen ze een beetje achter met het updaten van het aantal nieuwe Galaxy apparaten,  ik mis hier de  Samsung Galaxy A54 tussen. (En de S-series)

Deze is al even op de markt verkrijgbaar maar staat niet in jullie lijst…

Wordt dit nog wel gedaan ?

Mvg Andy 

 

icon

Beste antwoord door Janine 25 January 2024, 12:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Hi @ANJvanderRaay 

 

Goed dat je het even navraagt!

 

Simpel houdt geen lijst bij voor software updates van toestellen. Je kan hier terugvinden tot wanneer jouw Galaxy toestel geupdate wordt. Verder kan je dit nagaan door jouw toestel op te zoeken op internet, met daarachter: '’software updates'’.

 

Een fijne dag verder!

 

Groet, Damien 
Simpel

Reputatie 6

Hi @Damien 

Je hebt geloof ik de vraag niet goed begrepen. Het gaat niet om software updates van een fabrikant maar om de lijst van de toestelhulp bij te werken met de nieuwere telefoons van Samsung. 

Reputatie 6

Ik vermoed dat dat @Simpel mijn reactie niet heeft gezien. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @ANJvanderRaay 

Ahh dat is een goede opmerking!

We werken per kwartaal onze toestelhulp bij met de meest gebruikte toestellen. Niet elk toestel staat hierin benoemd, omdat (voornamelijk bij Samsung toestellen) de instellingen gelijkwaardig zijn eerdere uitvoeringen. Omdat er geen grote Android besturingssoftware-update geweest is, blijven de stappen ongewijzigd, vandaar. Wel neem ik dit mee als feedback hoor! 

Je bericht was inderdaad even gemist @Snowboard! Sorry, en dank voor het scherp houden van onze klantenservice :)

Fijne dag beide!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer