Beantwoord
Mijn Simpel Account aanmaken lukt niet
Hoi,
Het lukt mij niet een account aan te maken. Als ik dit doe staat er dat er al een account is en dat ik mijn mail moet checken. Vervolgens klik ik op inloggegevens vergeten en vul ik mijn gegevens in, dan zegt ie dat ik geen account heb! Help...
Groetjes Ilona
Het lukt mij niet een account aan te maken. Als ik dit doe staat er dat er al een account is en dat ik mijn mail moet checken. Vervolgens klik ik op inloggegevens vergeten en vul ik mijn gegevens in, dan zegt ie dat ik geen account heb! Help...
Groetjes Ilona
Beste antwoord door Ilan
Goedemorgen Ilona,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je niet kunt inloggen.
Als hij zegt dat je al een account hebt dan kan het zijn dat je al bent geregistreerd.
Zou je een nieuwe wachtwoord aan willen vragen?
Dit kan je doen om naar mijn simpel te gaan en op Inloggegevens vergeten? drukken.
Daar vul je je e-mail adres en je mobiele nummer in. Je krijgt dan een mail met een verzoek om je wachtwoord te wijzigen.
Daarna kan je weer inloggen.
Succes
Groet,
Ilan
Bekijk origineelWelkom op onze community en wat vervelend dat je niet kunt inloggen.
Als hij zegt dat je al een account hebt dan kan het zijn dat je al bent geregistreerd.
Zou je een nieuwe wachtwoord aan willen vragen?
Dit kan je doen om naar mijn simpel te gaan en op Inloggegevens vergeten? drukken.
Daar vul je je e-mail adres en je mobiele nummer in. Je krijgt dan een mail met een verzoek om je wachtwoord te wijzigen.
Daarna kan je weer inloggen.
Succes
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.