Beantwoord

Mijn Simpel Account aanmaken lukt niet

  • 14 March 2019
  • 13 reacties
  • 3282 Bekeken

Hoi,
Het lukt mij niet een account aan te maken. Als ik dit doe staat er dat er al een account is en dat ik mijn mail moet checken. Vervolgens klik ik op inloggegevens vergeten en vul ik mijn gegevens in, dan zegt ie dat ik geen account heb! Help...

Groetjes Ilona
icon

Beste antwoord door Ilan 18 March 2019, 11:06

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Goedemorgen Ilona,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je niet kunt inloggen.

Als hij zegt dat je al een account hebt dan kan het zijn dat je al bent geregistreerd.

Zou je een nieuwe wachtwoord aan willen vragen?
Dit kan je doen om naar mijn simpel te gaan en op Inloggegevens vergeten? drukken.
Daar vul je je e-mail adres en je mobiele nummer in. Je krijgt dan een mail met een verzoek om je wachtwoord te wijzigen.
Daarna kan je weer inloggen.

Succes

Groet,
Ilan

Ik krijg een link voor het aanmaken van een nieuw account met de mededeling dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord kan kiezen.

Als ik dat doe krijg ik de melding dat die combinatie niet juist is…

Dat schiet dus niet op !

Reputatie 2
Badge +8

@nicbie dat is vreemd. Heb je de link al eens geopend op een laptop of ander device? Mocht het nog niet lukken neem dan even contact op met onze klantenservice via simpel.nl/contact zodat mijn collega’s kunnen kijken wat er mis gaat.

Groetjes Joachiem

Inmiddels wel gelukt met de laptop.

iPad gaf problemen.

Dankjewel en groetjes,

 

Nico

Reputatie 2
Badge +8

Alright @nicbie fijn. Enjoy en een fantastisch 2020 gewenst!

Groetjes Joachiem

Hallo

 

Het lukt mij niet om een account aan te maken ik krijg de melding dat mijn e mail adres en mobiele nummer niet overeen komen

Reputatie 2
Badge +8

 @Robert_Irma1962  het beste is om even contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via simpel.nl/contact Zij hebben inzicht in je gegevens en kunnen je gerichter van dienst zijn.

Groetjes Joachiem

Hoi Joachiem

 

Dan doe ik dat  ff

Bedankt voor je snelle reactie

Reputatie 2
Badge +8

 @Robert_Irma1962 Kun je inmiddels delen met ons wat je oplossing is geweest? Andere gebruikers die dit lezen maak je dan ook weer een stukje blijer.

Groetjes Joachiem 

@Joachiem 

 

Ja dat kan ik

 

wij hebben in de schuldhulpsanering gezeten en staan nog ff onder bewind en daardoor ken ik geen account aanmaken

Reputatie 2
Badge +8

@Robert_Irma1962 aha vandaar. Als je inderdaad wijzigingen wil doorvoeren dan kan dat via je bewindvoering. Thanks voor je reactie.

Groetjes Joachiem  

Heb een abonnement afgesloten Sim only voor mijn zus die niet kan lezen of schrijven dus de lijnen lopen via mij ik ben haar broer en mijn adres wordt gebruikt er is ook al betaald maar een account aanmaken is niet te doen ik denk dathun algoritme niet up to date is en dat is jammer verder ben ik wel tevreden met Simpel

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @HenkieD ,

Vervelend dat het niet lukt! Waarom precies kan je geen account maken? Krijg je een foutmelding te zien, of koomen bijvoorbeeld de e-mails niet aan?

Groet, Sanne

Reageer