Het lukt mij niet een account aan te maken. Als ik dit doe staat er dat er al een account is en dat ik mijn mail moet checken. Vervolgens klik ik op inloggegevens vergeten en vul ik mijn gegevens in, dan zegt ie dat ik geen account heb! Help...
Groetjes Ilona
Welkom op onze community en wat vervelend dat je niet kunt inloggen.
Als hij zegt dat je al een account hebt dan kan het zijn dat je al bent geregistreerd.
Zou je een nieuwe wachtwoord aan willen vragen?
Dit kan je doen om naar mijn simpel te gaan en op Inloggegevens vergeten? drukken.
Daar vul je je e-mail adres en je mobiele nummer in. Je krijgt dan een mail met een verzoek om je wachtwoord te wijzigen.
Daarna kan je weer inloggen.
Succes
Groet,
Ilan
Ik krijg een link voor het aanmaken van een nieuw account met de mededeling dat ik een gebruikersnaam en wachtwoord kan kiezen.
Als ik dat doe krijg ik de melding dat die combinatie niet juist is…
Dat schiet dus niet op !
Groetjes Joachiem
Inmiddels wel gelukt met de laptop.
iPad gaf problemen.
Dankjewel en groetjes,
Nico
Alright
Groetjes Joachiem
Hallo
Het lukt mij niet om een account aan te maken ik krijg de melding dat mijn e mail adres en mobiele nummer niet overeen komen
Groetjes Joachiem
Hoi Joachiem
Dan doe ik dat ff
Bedankt voor je snelle reactie
Groetjes Joachiem
Ja dat kan ik
wij hebben in de schuldhulpsanering gezeten en staan nog ff onder bewind en daardoor ken ik geen account aanmaken
Groetjes Joachiem
Heb een abonnement afgesloten Sim only voor mijn zus die niet kan lezen of schrijven dus de lijnen lopen via mij ik ben haar broer en mijn adres wordt gebruikt er is ook al betaald maar een account aanmaken is niet te doen ik denk dathun algoritme niet up to date is en dat is jammer verder ben ik wel tevreden met Simpel
Hoi
Vervelend dat het niet lukt! Waarom precies kan je geen account maken? Krijg je een foutmelding te zien, of koomen bijvoorbeeld de e-mails niet aan?
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.