Hi @Jesse Janssen,
Leuk om te lezen dat je nog een abonnement bij ons hebt afgesloten!
Elke Mijn Simpel pagina heeft een eigen gebruikersnaam en wachtwoord, dit geldt dan ook voor het nieuwe abonnement die je hebt afgesloten. Indien je geen toegang meer hebt tot het account dan raad ik je aan om de inloggevens te wijzigen en te controleren welke gebruikersnaam bij het bestaand abonnement behoort. Je kan via onze website onder het kopje 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' een reset link opvragen voor jouw inloggegevens. Bij voorkeur kan je dit opvragen met het klantnummer. Het klantnummer vind je terug in onze e-mailcommunicatie.
Om in aanmerking te kunnen komen voor de Via Via Voordeel dien je de bestelling met de persoonlijke link op te bestellen die je via onze website kan opvragen. Het is alleen niet mogelijk om de Via Via Voordeel korting achteraf toe te passen. Indien het abonnement nog niet is ingegaan dan kan je de bestelling eventueel annuleren en volgens de instructies van de Via Via Voordeel de bestelling opnieuw plaatsen met de persoonlijke link. Wil je de bestelling om deze reden annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Groet, Noor
Simpel