Skip to main content
Antwoord

nr toevoegen

• November 6, 2025
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Erica Elzinga

Hoe kan ik een telefoonnummer van een gezinslid aan mijn Simpel account toevoegen?

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Erica Elzinga ,

Bedankt voor je bericht. Je wilt graag een telefoonnummer van een gezinslid toevoegen aan je Simpel-account. Dat kan via de functie ‘Gekoppelde abonnementen’ in de Mijn Simpel app.

Volg hiervoor de onderstaande stappen:

Log in op de Mijn Simpel app met je eigen account.

Ga naar het menu onderaan en kies voor ‘Meer’.

Selecteer ‘Gekoppelde abonnementen’.

Tik op ‘+ Abonnementen beheren’.

Kies voor ‘Abonnement koppelen’ en volg de instructies.

Vul de inloggegevens in van het abonnement dat je wilt koppelen (gebruikersnaam en wachtwoord van het gezinslid).

Na het koppelen kun je het verbruik en de instellingen van het andere nummer beheren via jouw account.

Let op: elk Simpel-abonnement heeft een eigen account. Je hebt dus toestemming en de inloggegevens van het gezinslid nodig om de koppeling te maken.

Lukt het niet via de app? Dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel 

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Beste ​@Erica Elzinga ,

Bedankt voor je bericht. Je wilt graag een telefoonnummer van een gezinslid toevoegen aan je Simpel-account. Dat kan via de functie ‘Gekoppelde abonnementen’ in de Mijn Simpel app.

Volg hiervoor de onderstaande stappen:

Log in op de Mijn Simpel app met je eigen account.

Ga naar het menu onderaan en kies voor ‘Meer’.

Selecteer ‘Gekoppelde abonnementen’.

Tik op ‘+ Abonnementen beheren’.

Kies voor ‘Abonnement koppelen’ en volg de instructies.

Vul de inloggegevens in van het abonnement dat je wilt koppelen (gebruikersnaam en wachtwoord van het gezinslid).

Na het koppelen kun je het verbruik en de instellingen van het andere nummer beheren via jouw account.

Let op: elk Simpel-abonnement heeft een eigen account. Je hebt dus toestemming en de inloggegevens van het gezinslid nodig om de koppeling te maken.

Lukt het niet via de app? Dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel