Beantwoord
Opzegtermijn overstappen andere provider
Mijn abonnement verloopt deze maand en ik wil overstappen naar een andere aanbieder. Je kunt pas 30 dagen van tevoren een contract afsluiten bij een andere aanbieder maar hoeveel dagen van tevoren moet ik hebben opgezegd? Ik wil namelijk niet dat simpel mijn abonnement automatisch gaat verlengen.
Alvast bedankt voor de reactie
Alvast bedankt voor de reactie
Beste antwoord door Youp
Hi @LuukvanDuijnhoven
Leuk dat je een topic bent gestart!
Wanneer je met nummerbehoud wilt overstappen naar een andere provider, hoef je alleen maar een bestelling te plaatsen bij je nieuwe provider. Zij zeggen dan jouw abonnement bij ons op. Je hebt bij Simpel altijd één maand opzegtermijn.
Voorbeeld: Je hebt een contract tot 05-10-2019 en jij of je nieuwe provider zegt jouw abonnement op 10-9-2019 op, loopt je abonnement vanaf 10-9-2019 nog 1 maand door.
Succes!
Groet,
Youp
Bekijk origineelLeuk dat je een topic bent gestart!
Wanneer je met nummerbehoud wilt overstappen naar een andere provider, hoef je alleen maar een bestelling te plaatsen bij je nieuwe provider. Zij zeggen dan jouw abonnement bij ons op. Je hebt bij Simpel altijd één maand opzegtermijn.
Voorbeeld: Je hebt een contract tot 05-10-2019 en jij of je nieuwe provider zegt jouw abonnement op 10-9-2019 op, loopt je abonnement vanaf 10-9-2019 nog 1 maand door.
Succes!
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.