Beantwoord

overgaan van een zakelijk abonnement van KPN naar Simpel

  • 11 februari 2019
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Badge
Ik probeerde zojuist via internet een SIM-only abonnement af te sluiten met automatische overgang van mijn zakelijke KPN abonnement naar Simpel met nummerbehoud.

Ik heb daar volgens het invulscherm een klantnummer nodig van Simpel.
Hoe kom ik aan een klantnummer...?
icon

Beste antwoord door ErikM 11 februari 2019, 15:44

Beste Lex,

Bij het plaatsen van een bestelling met nummerbehoud, is er een klantnummer van de vorige provider nodig. Bij Simpel heeft u uiteraard nog geen klantnummer omdat er nog geen bestelling geplaatst is.

Het klantnummer van KPN (wat u dus nodig heeft) kunt u opvragen bij KPN. Mogelijk staat het klantnummer vermeld op facturen of op het contract.

Succes met het plaatsen van de bestelling!

Groetjes,
Erik
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Lex,

Bij het plaatsen van een bestelling met nummerbehoud, is er een klantnummer van de vorige provider nodig. Bij Simpel heeft u uiteraard nog geen klantnummer omdat er nog geen bestelling geplaatst is.

Het klantnummer van KPN (wat u dus nodig heeft) kunt u opvragen bij KPN. Mogelijk staat het klantnummer vermeld op facturen of op het contract.

Succes met het plaatsen van de bestelling!

Groetjes,
Erik

Reageer