Beantwoord

Overschrijding buitebundel

  • 28 February 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Hoi, cxxxxxxxx is mijn klantnummer. Op 27 feb. kreeg jullie mail met de melding dat ik in de maand februari al voor €280,- hebt gebruikt. Ik kom zelden per maand boven de €30,- uit. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Janine 28 February 2023, 12:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hey ​​​​​​ @Henk Hagen 

Welkom op onze Community!

(Ik heb je klantnummer even verborgen) Vervelend dat je kosten erg hoog zijn opgelopen. Dat is even schrikken. Heb je via Mijn Simpel je verbruik bekeken? Daar kan je inzien waar de kosten voor berekend zijn. Mocht je wat vreemds zien of verdere vragen hebben hierover, wil ik je vragen contact met ons te zoeken zodat we even samen in je verbruik kunnen kijken.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer