Beantwoord

plafond bereikt

  • 8 juni 2021
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

hallo ik heb nog ruim 3800mb te gebruiken deze maand maar toch heb ik mijn plafond bereikt volgens simpel ik heb een abonnement van 7.50 euro en nog nooit een sms gehad over het bereiken van mijn plafond gr f v d kruijssen telf 06****

icon

Beste antwoord door Mila 9 juni 2021, 09:07

Goedemorgen @FA van der kruijssen,

Welkom op onze Community!

Wegens privacy heb ik je telefoonnummer afgeschermd. Als je een melding krijgt dat je plafond bereikt is en je hebt nog voldoende MB's en belminuten, gaat het om kosten voor bellen/sms’en naar betaalde nummers (denk aan informatienummers/buitenland). Dit kan je gemakkelijk terugzien op je verbruiksspecificatie op de Mijn Simpel pagina. Je hoeft je echter geen zorgen te maken als je nog genoeg belminuten en MB's over hebt. De blokkade is dan alleen op buiten de bundelverbruik. 

Mocht je vooralsnog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

Groet,

Mila

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Plafond is ook voor belminuten, zijn  die misschien op?

Reputatie 2
Badge +7

Goedemorgen @FA van der kruijssen,

Welkom op onze Community!

Wegens privacy heb ik je telefoonnummer afgeschermd. Als je een melding krijgt dat je plafond bereikt is en je hebt nog voldoende MB's en belminuten, gaat het om kosten voor bellen/sms’en naar betaalde nummers (denk aan informatienummers/buitenland). Dit kan je gemakkelijk terugzien op je verbruiksspecificatie op de Mijn Simpel pagina. Je hoeft je echter geen zorgen te maken als je nog genoeg belminuten en MB's over hebt. De blokkade is dan alleen op buiten de bundelverbruik. 

Mocht je vooralsnog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

Groet,

Mila

Reageer