Beantwoord

Problemen met inloggen op de app

  • 7 July 2021
  • 2 reacties
  • 1433 Bekeken

Kan niet meer inloggen op de app. 

icon

Beste antwoord door Mila 7 July 2021, 14:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Marij Jan Roelofs,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaar met inloggen op de Mijn Simpel app. Lukt het wel om via de Mijn Simpel pagina in te loggen?

Als het óók niet lukt om in te loggen op de Mijn Simpel pagina, is mijn advies om het wachtwoord te wijzigen door op ‘inloggegevens vergeten?’ te klikken op het inlogscherm van de website. Je ontvangt vervolgens een herstellink per e-mail waarmee je het wachtwoord kunt wijzigen en waarin de gebruikersnaam ook zichtbaar is.

Als je enkel problemen ervaart met de app, is mijn advies om deze opnieuw te installeren. Als dit niet werkt, kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens, met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila

Ik had hetzelfde probleem. Steeds nieuw wachtwoord opgevraagd, via mail op mobiel de link gebruikt.

Het was pas opgelost nadat ik op de laptop(!) mijn wachtwoord wijzigde. Dus via google naar mijn simpel en dan 'inloggegevens vergeten'. Ook op laptop de mail binnen gehaald en via die wijzig-knop naar mijn simpel. Daarna opnieuw de app op mobiel geopend en eindelijk opende hij zonder gezeur. Echt lastig hoor!

Reageer